ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وضعیت مبهم مبعلی برای بازی با پرسپولیس


پزشک تیم فوتبال نفت تهران حضور و یا عدم حضور هافبک این تیم در مقابل بازی با پرسپولیس را منوط به معاینه امروز این بازیکن دانست.

خبرگزاری فارس: ایمان مبعلی بازیکن تیم فوتبال نفت تهران که در دیدار مقابل سپاهان دچار مصدومیت شده بود احتمال دارد نتواند مقابل پرسپولیس به میدان برود.

دکتر مسعود قربانی پزشک تیم فوتبال نفت تهران در این خصوص گفت: واقعیت امر این است که هنوز مشخص نیست که مبعلی می‌تواند فردا بازی کند یا نه. این بازیکن شب گذشته از محل مصدومیتش ام آر آی گرفته و باید امروز سر تمرین بیاید تا او را باز هم معاینه کنیم.

وی ادامه داد: مبعلی با تحت فشار قرار گرفتن از ناحیه رباط صلیبی روبرو شده و امروز مشخص می‌شود که می‌تواند فردا مقابل پرسپولیس بازی کند یا نه. البته ما تشخیص پزشکی خودمان را می‌دهیم و اینکه بازیکنی می‌تواند بازی کند یا خیر در حیطه کادر فنی خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
وضعیت مبهم این روزهای بازیکنان سرباز !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوروزی: وضعیت حیدری برای بازی با العین مبهم است/ رحمتی شرایط بهتری دارد



اخبار,مصدومیت خسرو حیدری,اخبار جالب

نوروزی: وضعیت حیدری برای بازی با العین مبهم است/ رحمتی شرایط بهتری دارد

امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال از مبهم بودن وضعیت خسرو حیدری برای دیدار با العین امارات خبر می دهد.

نوروزی در گفت و گو با خبرآنلاین در مورد وضعیت حیدری که در بازی با تراکتورسازی از ناحیه کشاله مصدوم شد می گوید: «بعد از گرفتن ام آر آی خوشبختانه مشخص شد که در عضلات حیدری پارگی وجود ندارد ولی به بافت عضلات او فشار وارد شده است. او به صورت مرتب مراحل درمانی را انجام می دهد تا ورم و التهاب پایش کمتر شود.»

او در پاسخ به این سوال که آیا حیدری به بازی با العین می رسد تاکید می کند: «هنوز چیزی مشخص نیست و وضعیت خسرو برای این مسابقه مبهم است. ما به هیچ عنوان در مورد او ریسک نمی کنیم و اگر حیدری صد درصد آماده نشود قطعا اجازه نخواهیم داد بازی کند. فعلا نمی توان در ورد او نظر قطعی داد و تکلیف حیدری روز سه شنبه مشخص خواهد شد.»

معاون پزشکی استقلال در خصوص وضعیت مهدی رحمتی می گوید: «او از ناحیه عضلات ران اذیت شد و در حال حاضر فیزیوتراپی می کند. وضعیت رحمتی نسبت به حیدری بهتر است و ما فردا از این بازیکن تست می گریم تا وضعیتش مشخص شود.»/خبرآنلاین