ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وضعیت قرارداد مجیدی با الغرافه مشخص نیست/فرهاد به استقلال برمی‌گردد؟



وضعیت قرارداد مجیدی با الغرافه مشخص نیست/فرهاد به استقلال برمی‌گردد؟

خبرگزاری فارس: یک سایت قطری از بلاتکلیفی مهاجم ایرانی در الغرافه خبر داد.

 سایت الکاس قطر در خصوص آخرین وضعیت باشگاه الغرافه قطر نوشت: این تیم قطری مذاکرات خود را با جواد احناش، بازیکن فصل گذشته ام‌صلال آغاز کرده و احتمال حضور این بازیکن برای فصل آینده در جمع شاگردان سیلاس قوت گرفته است.

این سایت در ادامه آورده است که مشعل مبارک، بازیکن ملی‌پوش الریان قرارداد جدیدی را با الغرافه امضا کرده است و این در حالی است که برای فصل جدید، عثمان العساس، کاپیتان مراکشی الغرافه، ارونا دیندانی و زی‌روبرتو برزیلی که به گرمیو پیوسته و همچنین میرغنی زین در جمع بازیکنان الغرافه جایی نخواهند داشت.

سایت الکاس در پایان اشاره کرده است که وضعیت قرارداد دیگو تاردلی برزیلی و فرهاد مجیدی بازیکن ایرانی الغرافه با این تیم هنوز مشخص نیست و امکان ماندن یا نماندن این دو بازیکن در لیگ قطر مبهم است.

پس از بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال گفته می‌شود که نام مجیدی در لیست خرید استقلال قرار گرفته است و احتمال اینکه این بازیکن در پایان دوران بازیگری خود یک بار دیگر به جمع آبی‌پوشان بازگردد زیاد است./فارس


ویدیو مرتبط :
حرکت فرهاد مجیدی پس از اخراج در دیدار پرسپولیس- الغرافه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرهاد مجیدی: پوشیدن پیراهن الغرافه افتخار بزرگی است ؛ از رئیس استقلال ممنونم



 

 

پرسپولیس , دنیزلی

 

مهاجم ایرانی تیم فوتبال الغرافه گفت: «پرسپولیس و الهلال حریفان بزرگی برای ما در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند.»

به گزارش جام نیوز، فرهاد مجیدی در نشست معارفه رسمی خود اظهار داشت: «الغرافه نام بزرگی در فوتبال آسیا است و برای هر بازیکنی پوشیدن پیراهن این تیم افتخار بزرگی است. من الغرافه را به تیم های اماراتی ترجیح دادم.»

وی ادامه داد: «الغرافه بازیکنان و مربیان بزرگ خوبی دارد و من نسبت به نتایج تیم در ادامه مسابقات لیگ ستارگان قطر امیدوارم. البته قبول دارم که مقابل الخور بازی خوبی ارائه ندادیم اما عملکرد ما مقابل السد در سطح بالایی بود و این نشان می دهد بازیکنان تیم در مسابقه با تیم های بزرگ انگیزه های بالایی دارند.»

مجیدی درباره شرایط لیگ ستارگان قطر توضیح داد: «به فدراسیون فوتبال قطر تبریک می گویم که مسابقات را در بالاترین سطح ممکن و با بهترین پشتیبانی و امکانات برگزار می کند. به طور حتم تقویت باشگاه ها و شرایط مسابقات می تواند به فوتبال ملی قطر کمک کند.»

وی درباره بازی های الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «این مسابقات از بازی های داخلی کاملا متقاوت است. البته گروه ما در لیگ قهرمانان اصلا آسان نیست و به ویژه دو تیم پرسپولیس و الهلال، حریفان بزرگی برای ما محسوب می شوند. با این وجود هر احنمالی وجود دارد و ما می توانیم در این مسابقات نتایج خوبی بگیریم.»

مجیدی در پایان این نشست گفت: «جا دارد از رئیس باشگاه قبلی ام یعنی استقلال که به رغم اینکه با این تیم قرارداد داشتم، به حضورم در الغرافه رضایت داد تشکر کنم.»