ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وضعیت حضور بمب نقل و انتقالات در پرسپولیس مشخص شد



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران


اخبار ورزشی - وضعیت حضور بمب نقل و انتقالات در پرسپولیس مشخص شد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر در اروپا به سر می‌برد در چند روز آینده به احتمال فراون با تیم مورد نظرش قرارداد امضا خواهد کرد.

به گزارش  جام نیوز، در حالی که کریم انصاری‌فرد برای مذاکره با چند تیم اسپانیایی ایران را ترک کرده شایعه حضور او در پرسپولیس شنیده و گفته می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از مصدومیت طولانی مدت رضا نوروزی، درصدد جذب انصاری‌فرد هستند.

با این حال مهاجم تیم ملی ایران که قبلا هم گفته بود نمی‌خواهد در ایران بازی کند، در حال حاضر تمایلی برای بازگشت به تیم سرخ پوش تهرانی ندارد و به نزدیکانش هم گفته که نمی‌خواهد در لیگ برتر بازی کند.

انصاری‌فرد در دو سه روز آینده تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد. او با چند پیشنهاد روبرو است و قرار است این هفته تصمیم بگیرد.
 
اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وضعیت حضور بمب بزرگ نقل و انتقالات در پرسپولیس مشخص شد



اخبار,اخبارورزشی, قوچان نژاد

 

 اخبار ورزشی  -  حضور قوچان نژاد در پرسپولیس شایعه است
وضعیت حضور بمب بزرگ نقل و انتقالات در پرسپولیس مشخص شد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران فعلا قصد حضور در تیم های داخلی را ندارد و خبرهایی که در مورد حضورش در پرسپولیس منتشر می شود گمانه زنی و شایعه است.

 در حالی که اوضاع باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته بهم ریخته و بدون تصمیم گیرنده پیگیری می شد، انتشار خبری مبنی بر احتمال حضور رضا قوچان نژاد در این تیم کمی کفه ترازو را به سود مسئولان موقت سنگین کرد تا شاید بین هواداران جایگاه مطلوبی پیدا کنند اما واقعیت این است که این خبر تنها برای دلخوشی هواداران منتشر شده و بررسی های شرایط مالی باشگاه پرسپولیس نشان می دهد که این باشگاه امکان جذب این بازیکن را ندارد.

رضا قوچان نژاد در اصل بازیکن تیم استاندارد لیژ بلژیک است که به تیم چارلتون انگلیس منتقل شده است و از آنجایی که مالک این دو باشگاه یکی است، این باشگاه برای انتقال قوچان نژاد به الکویت رقم بالایی دریافت کرد و حالا حضور این بازیکن در لیگ ایران رقم سنگینی را روی دست مسئولان باشگاه خواهد گذاشت چرا که هم باید مبلغ بالایی برای صدور رضایت نامه وی بدهند و مبلغی سنگینی هم به خود قوچان نژاد بدهند.

با توجه به مشکلات مالی که باشگاه پرسپولیس دارد و باید سقف بودجه را هم رعایت کند، طبیعی است که حضور قوچان نژاد نمی تواند منطقی و نزدیک به واقعیت باشد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس چند هفته است بابک حاتمی بازیکن سایپا را مد نظر دارد و مذاکراتی ابتدایی هم انجام شده اما پول جذب این بازیکن را ندارد. حالا چطور می خواهد قوچان نژاد را جذب کند.

به گزارش مهر محمودرضا فاضلی که در جریان وضعیت قوچان نژاد دارد در این مورد گفت: رضا فعلا قصد حضور در تیم های ایرانی را ندارد و صحبت هایی که در مورد حضورش در پرسپولیس مطرح می شود تنها گمانه زنی و شایعه است. وی تاکید کرد که از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره ای با قوچان نژاد انجام نشده است.

اخبار ورزشی  - مهر