ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وزیر ورزش:قرار شده بانک‌ها به فدراسیون‌ها وام بدهند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

قرار شده بانک‌ها به فدراسیون‌ها وام بدهند/در مورد بهترین فدراسیون به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

وزیر ورزش و جوانان گفت: بحث استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال و رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای فقط در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

به گزارش  فارس، محمد عباسی در حاشیه انتخاب برترین روابط عمومی سال در جمع خبرنگاران درباره حذف کشتی از المپیک گفت: ما پیشنهاد کارگروه کشتی را به سایر کشورها هم داده‌ایم. باید در جلسه IOC دفاع لازم انجام شود تا کشتی حذف نشود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما با کشتی اختلاف دارید و گفته می‌شود از خطیب راضی نیستید اظهار داشت: من در مدت زمانی که آمده‌ام اصلا نگفته‌ام از کسی راضی یا ناراضی هستم. در این یک سال کشتی افتخارات زیادی داشته که همه از رسانه‌ها تا فدراسیون در آن نقش داشتند. من هیچ اختلافی با فدراسیون کشتی ندارم. همه می‌خواهند از این رشته حمایت کنند که قهرمانی ما در مسابقات جهانی این مسئله را اثبات کرد. اجتماع بزرگی از ایران و جلوتر از همه افکار عمومی مخالفت‌شان را درباره حذف کشتی از المپیک اعلام کرده‌اند.

عباسی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر استعفای فتح‌الله‌زاده و طالقانی عنوان کرد: این صحبت‌ها صحت ندارد و فقط در رسانه‌ها مطرح شده است.

وزیر ورزش درباره بحث بی‌پولی در ورزش و فدراسیون‌ها تصریح کرد: قرار است با بانک‌ها صحبت شود تا بتوانند به فدراسیون‌ها وام دهند. موضوع بی‌پولی مطرح نیست بلکه صرفه‌جویی به همه دستورالعملی داده شده تا صرفه‌جویی کامل در فدراسیون‌ها صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که از نظر شما بهترین فدراسیون کدام است گفت: هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم./فارس

 


ویدیو مرتبط :
برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه برداری با حضور وزیر ورزش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر ورزش موضع خود را اعلام کرد؛ در انتخابات فدراسیون تخلف شده ؛ مجمع دوباره تشکیل می شود



وزیر وزرش و جوانان,هیات دولت , فدراسیون فوتبال

 

وزیر وزرش و جوانان گفت: «باید اجازه داد که مسائل آرام پیش برود و اجازه داد تا مجمع تشکیل جلسه دهد و در مورد این موضوع تصمیم‌گیری کند.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایسنا، محمد عباسی عصر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت بر اهمیت حفظ آرامش در فضای ورزش کشور تاکید کرد و گفت: «باید اجازه بدهید تا مسائل در آرامش به پیش برود و مجمع تشکیل جلسه دهد و در مورد اتفاقات رخ داده در ارتباط با فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته شود.»

عباسی در ابتدای سخنان خود با تبریک فرا رسیدن سال جدید، اظهار داشت: «من همواره تاکید کرده‌ام که ظرفیت ورزشی کشور بسیار زیاد است و فوتبال نیز بخشی از این ظرفیت را تشکیل می‌دهد و ما نباید ظرفیتی را که وجود دارد تحت مسائل حاشیه‌ای بکنیم.»

وی ادامه داد: «تخلفی در انتخابات فدراسیون فوتبال علی‌رغم تذکراتی که داده شده بود، رخ داد و باید به این تخلفات رسیدگی شود.»

عباسی ادامه داد: «امروز در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده است کسانی که بازنشسته شده‌اند مجاز باشند در محیط‌های ورزشی فعالیت کنند ولی این موضوع رای کمی آورد و بیشتر نمایندگان مخالف بودند، گرچه من خود با آن موافق بودم که زمینه‌ای فراهم شود تا از ظرفیت‌های باتجربه که در کشور وجود دارد استفاده شود ولی در مجلس این موضوع رای نیاورد.»

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید منتظر ماند تا مجمع تصمیم خود را بگیرد، گفت: «برخی از بحث‌هایی که در این زمینه مطرح می‌شود، حرف دقیقی نیست. اینکه مباحثی مطرح شود که عده‌ای را بترسانیم تا از تخلفی چشم‌پوشی شود.»

وی ادامه داد: «باید اجازه داد که مسائل آرام پیش برود و اجازه داد تا مجمع تشکیل جلسه دهد و در مورد این موضوع تصمیم‌گیری کند.»