ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وزیر ورزش در اردوی تیم‌های ملی کشتی


صبح امروز سه شنبه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به اردوی تیمهای ملی کشتی رفت که رسول خادم به همراه محمد بنا و علی بیات به همراه کشتی گیران به وی خوشامد گفتند.

ایسنا: صبح امروز سه شنبه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به اردوی تیمهای ملی کشتی رفت که رسول خادم به همراه محمد بنا و علی بیات به همراه کشتی گیران به وی خوشامد گفتند.

در حالی که فرنگی کاران در حال تمرین بودند، وزیر ورزش و خادم دقایقی در رابطه با مسائل مختلف گفت و گو کردند.

وزیر ورزش در حالی به اردوی کشتی گیران رفته که چندی قبل تیم ملی کشتی آزاد ایران در آمریکا قهرمان جام جهانی شد و تیم ملی فرنگی نیز ماه آینده در جام جهانی تهران به میدان می‌رود.

مسابقات قهرمانی آسیا دیگر رویداد پیش روی کشتی گیران است که در ماه اردیبهشت برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر ورزش از اردوی تیم ملی والیبال و اهدای پاداش صعود به لیگ جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تبریک وزیر ورزش به تیم ملی کشتی آزاد


وزیر ورزش و جوانان در پیامی افتخارآفرین ملی‌پوشان کشتی ایران در رقابت‌های جام جهانی آمریکا را تبریک گفت.

ایسنا: وزیر ورزش و جوانان در پیامی افتخارآفرین ملی‌پوشان کشتی ایران در رقابت‌های جام جهانی آمریکا را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، به دنبال قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی آمریکا، وزیر ورزش و جوانان در پیامی این موفقیت ارزشمند را به مردم ، جامعه ورزش و خانواده کشتی تبریک گفت

در پیام وزیر دکتر محمود گودرزی آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

"قهرمانی پر افتخار ملی‌پوشان کشتی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی آمریکا بار دیگر شایستگی و توانمندی ورزشکاران ایران سربلند را به جهانیان نشان داد و ثابت کرد جایگاه و لیاقت جوانان کشورمان قرار گرفتن بر بالاترین سکوهای جهانی است.

اینجانب به عنوان یار و همراه و خادم ورزش و جوانان ایران کسب مقام نخست رقابت‌های جام جهانی کشتی و افزودن این برگ زرین بر کارنامه افتخارات ملت سرفراز ایران اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهوری ، ملت شریف ایران، ورزشکاران، مربیان و سرپرستان دلسوز کشتی تبریک و شادباش می‌گویم. "