ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وزارت گفته با هیچ سرمربی برای استقلال مذاکره نکنیم / می ترسم دیر شده باشد



اخبار,اخبارورزشی,مدیرعامل استقلال

مدیرعامل استقلال گفت: «اعضای هیات مدیره موافق ادامه کار کادر فنی بودند ولی متاسفانه در پایان فصل نتیجه نگرفتیم.»

 بهرام افشارزاده آخرین توضیحات را درباره شرایط این باشگاه می دهد و می گوید تا به حال نه با بازیکنی توافق کرده اند و نه با مربی خاصی.

 * آقای افشارزاده مزایده استقلال و پرسپولیس هم که لغو شد.
- بله، ولی ما همچنان منتظر هستیم تا تکلیف باشگاه روشن شود. چون الان زمان زیادی نداریم. خیلی از تیم ها دارند بازیکن می گیرند و این به ضرر استقلال است. می ترسم روزی درباره دو باشگاه تصمیم بگیرند که تیم ها همه بازیکنان شان را گرفته باشند.

 * فکر می کنید مشکل از کجاست؟
- دولت روی استقلال و پرسپولیس حساسیت زیادی دارد. طبیعی است که سخت گیری کند. ولی من امیدوارم اینقدر انتظار سرانجام نتیجه بدهد. اگر تصمیم این است که واگذار شوند، سریعا اقدام کنند اگرنه، تصمیم دیگری بگیرند. چون نباید اجازه بدهیم از دست رفتن زمان، به دو باشگاه بزرگ ضربه بزند. چون اگر آنها ناکام باشند مردم هم اذیت می شوند.

* طرفداران استقلال که در فصل قبل به اندازه کافی اذیت شدند.
- متاسفانه نتایج خوبی به دست نیاوردیم و تیم توقعات را برآورده نکرد.

* شاید تغییرات می توانست راه حلی برای شما باشد.
- ولی ما اینطور نگاه نمی کنیم. بنده که دیروز به ورزش نیامده ام. اگر تصمیم می گیرم دلیل دارد. شما مطمئن باشید تصمیمی که گرفته شد، بهترین تصمیم بود. اگر دوباره به گذشته برگردیم، همین تصمیم را می گیریم. اعضای هیات مدیره موافق ادامه کار کادر فنی بودند ولی متاسفانه در پایان فصل نتیجه نگرفتیم. باید کارشناسی شود که مشکل کجا بود و پس از آن در فصل بعد موفق باشیم.

* ممکن است شما در استقلال فصل بعد باشید.
- هنوز که هیچ چیز مشخص نیست. اگر باشگاه واگذار شود به احتمال فراوان مدیریت جدید روی کار می آید. به هر حال کسی که پول می دهد و باشگاه را می خرد، دوست دارد خودش آن را مدیریت کند. ولی هنوز تکلیف روشن نیست.

* خودتان دوست دارید در استقلال بمانید؟
- بنده روز اولی که آمدم بر حسب وظیفه بود. الان هم بر حسب وظیفه فعالیت می کنم. اگر بخواهند تا جایی که بتوانم به باشگاه کمک می کنم.

 * در این روزها شایعه درباره استقلال زیاد است. شما با مربی خاصی مذاکره کرده اید؟
- نه هیچ مذاکره ای در کار نبود. اگر کسی گفته استقلال با او مذاکره کرده، بنده تکذیب می کنم. باشگاه حتی یک کلمه هم با مربی خاصی حرف نزده و همانطور که در قبل گفته ام، فعلا نمی توانیم مذاکره کنیم.

* چرا؟
- وزارت ورزش از ما خواسته تا این کار را نکنیم. به هر حال مالک جدید دوست دارد برای باشگاه تصمیم بگیرد. وقتی پول می دهد، باید اختیارات هم داشته باشد. ممکن است ما آن موقع در استقلال نباشیم و نفرات جدید بخواهند با مربی خودشان حرف بزنند. به همین خاطر مذاکره در حال حاضر اشتباه است. انشاءالله تکلیف که روشن شد، مسئولان سریعا این کارها را انجام می دهند.

* مثلا گفته می شود قلعه نویی دوباره گزینه شده و حتی مذاکراتی با او صورت پذیرفته.
- یعنی از طرف ما؟ بنده و هیچ یک از مسئولان فعلی باشگاه نه با قلعه نویی بلکه با دیگر مربیان هم یک کلمه حرف نزده اند.

 * با بازیکنان چطور؟ حداقل تکلیف بازیکنان را روشن کنید.
- یکسری از بازیکنان که قرارداد دارند. با مشخص شدن تکلیف باشگاه، تکلیف آنها هم روشن می شود. اگر باشگاه بخواهد که آنها را نگه می دارد و اگر نه، آنها را می فروشد. فعلا واقعا چیزی معلوم نیست و از رسانه ها می خواهم که در این زمینه گمانه زنی نکنند.


 اخبار  ورزشی -  آخرین خبر 


ویدیو مرتبط :
من نمیام------دیر نکنیم خنده دار 2013

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرط وزارت ورزش در مذاکره با اسپانسرهای استقلال درباره قلعه نویی



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال


 اخبار ورزشی - شرط وزارت ورزش در مذاکره با اسپانسرهای استقلال درباره قلعه نویی

وزارت ورزش در مذاکراتش با اسپانسرها از امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی استقلال نام می‌برد.

طی چند روز گذشته مسئولان وزارت ورزش مذاکرات زیادی را با اسپانسرهای مد نطر خود برای سرمایه گذاری در استقلال انجام داده اند اما جالب است بدانید که وزارت ورزش تاکید دارد علاوه بر اینکه مدیر عامل را خود انتخاب می‌کند بلکه باید شرایط طوری پیش برود که قلعه نویی صد در صد مربی استقلال باشد.

 در این بین و حتی در مذاکره با تیم مهدی پرهام و تیم بهرام افشارزاده که توسط وزارتخانه انتخاب شده به طرفین تاکید شده که قلعه‌نویی برای فصل آینده سرمربی خواهد بود زیرا وزارت ورزش قصد ندارد اسباب نارضایتی مردم را فراهم کند.

 از سوی دیگر امیر قلعه‌نویی نیز منتظر است تاتکلیف مدیریت هر چه سریعتر روشن شود و مذاکرات با بازیکنان مد نظر وی آغاز شود.
 اخبار ورزشی - نامه