ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وزارت ورزش ادعای دایی را تکذیب کرد


مازیار ناظمی با بیان این که وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در امور باشگاه پرسپولیس ندارد، گفت: آنچه در اداره امور مالی و اجرایی این باشگاه انجام می شود از طریق هیئت مدیره بوده و خواهد بود.

ایسنا: مازیار ناظمی با بیان این که وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در امور باشگاه پرسپولیس ندارد، گفت: آنچه در اداره امور مالی و اجرایی این باشگاه انجام می شود از طریق هیئت مدیره بوده و خواهد بود.

 رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به خبر شروط این وزارتخانه برای پرداخت حقوق بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و اگر کسی مستندی دال بر نامه محرمانه وزارت ورزش و جوانان به سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال یا باشگاه پرسپولیس دارد، حتماً ارائه کند.

ناظمی افزود: بنابر اعلام سازمان لیگ بازیکنان و کادر فنی پانزده تیم لیگ برتری تنها 35 درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت کرده اند، این در حالی است که بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بالاتر از متوسط تیم های لیگ برتری دریافتی داشته اند.

او در پایان با اشاره به این که دو باشگاه محبوب و مردمی استقلال و پرسپولیس سرمایه ورزش کشور هستند، افزود: هیئت مدیره هر دو باشگاه مسئولیت اداره امور را بر عهده دارد و همان طور که اشاره شد وزارت ورزش و جوانان دخالتی در امور اجرایی و نحوه هزینه کرد این دو باشگاه ندارد ولی همچنان مطابق قانون پیگیر موضوع واگذاری و خصوصی شدن این دوباشگاه است.

دایی امروز با انتقاد از وزارت ورزش گفته بود: امروز هم متوجه شدم که وزارت ورزش نامه محرمانه‌ای به باشگاه فرستاده و برای پرداخت این دو میلیارد تومان سه شرط گذاشته است. اولین شرط این بوده که بیش از 50 درصد به کسی پول داده نشود. شرط دوم این بوده که به کادر فنی و عوامل اجرایی به هیچ عنوان پولی داده نشود. مثل اینکه کادر فنی از کره‌ی دیگری آمده و شرط سومشان هم که خیلی خنده‌دار بوده این بوده که تا جایی که می‌شود از بازیکنان تخفیف بگیرند!


ویدیو مرتبط :
ادعای عجیب وزارت ورزش- پرسپولیس و استقلال سودده هستند! _ طبق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزارت خارجه ادعای ارتباط کشتی توقیف شده در یمن با ایران را تکذیب کرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

وزارت خارجه ادعای ارتباط کشتی توقیف شده در یمن با ایران را تکذیب کرد

در پی انتشار اخبار مربوط به توقیف یک کشتی حامل سلاح در آب‌های یمن و طرح برخی ادعاها در انتساب موضوع به جمهوری اسلامی ایران، یک مقام آگاه در وزارت امورخارجه کشورمان این ادعاها را شدیدا تکذیب کرد.

این مقام آگاه افزود: اخبار ضد و نقیضی در چند روزه اخیر پیرامون کشتی توقیف شده منتشر شده است که ابهامات فراوانی را در این خصوص به همراه داشته است.

این مقام با تاکید بر اهمیت حفظ و تداوم امنیت و ثبات کشورهای منطقه به‌ویژه یمن برای جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد این گونه ادعاهای غیرمسوولانه درراستای منافع دو کشور نیست./ایسنا