ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ورود جهانبخش به بازار داغ شایعات


سوالی که چندین وب سایت خبری در بخش شایعات نقل و انتقالاتی خود مطرح کرده‌اند این است که آیا جهانبخش به دسته یک انگلیس می رود؟

خبرگزاری فارس:  وب سایت fcupdate هلند به نقل از منابع انگلیسی همچون گاردین و میرر مدعی شده که برایتون در یک قدمی خرید علیرضا جهانبخش ایستاده و مقصد آینده این ستاره ایرانی برایتون انگلیس است.

ورود جهانبخش به بازار داغ شایعات جزیره

وب سایت خبریYorkshire Football  نیز در بخش مربوط به شایعات خود به پیشنهاد دو باشگاه سلتیک و نورویچ سیتی اشاره کرده و نوشته است: برایتون حاضر است تا پیشنهاد خود را به بیش از یک میلیون پوند افزایش دهد، این تیم تاکنون جدی‌ترین مشتری جهانبخش، ستاره فوتبال ایران محسوب می‌شود. البته گویا رقیب علیرضا جهانبخش در این فرایند نقل و انتقالاتی، مهاجم خوش تکنیک و تمام کننده باهوش شفیلد‌یونایتد یعنی جیمی مورفی 25 ساله است.

در هر حال رسانه های انگلیسی ادعا کرده‌اند که باشگاه برایتون در آستانه به خدمت گرفتن علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی نایمخن است.‏


ویدیو مرتبط :
بازار داغ شایعات فضای مجازی به وزارت بهداشت رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازار داغ شایعات و باز هم تکذیب حاج صادق آهنگران



 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:فارس نوشت: حاج صادق آهنگران برای دومین بار طی سال جاری خبر تصادف منجر به فوت خود را تکذیب کرد.

از روز گذشته پیامک‌هایی مبنی بر وقوع سانحه برای «صادق آهنگران» مداح پیشکسوت جبهه و جنگ دست به دست می‌شود تا جایی که این پیامک‌ها به دست خود آهنگران نیز رسیده است.

وی درباره این ماجرا می‌گوید: روز گذشته در راه همدان بودم که این پیامک‌ها به دستم رسید و خود نیز از دیدن آن‌ها تعجب کردم!

آهنگران ادامه می‌دهد: شکر خدا هیچ مشکلی برای بنده پیش نیامده است و در صحت و سلامت کامل به سر می‌برم و از عزیزانی که جویای حالم بودند تشکر می‌کنم.

بر پایه این گزارش، خرداد ماه امسال نیز که آهنگران در مکه مکرمه حضور داشت، شایعات بسیاری مبنی بر تصادف و فوت وی منتشر شد که این مداح پیشکسوت جبهه و جنگ ضمن اظهار بی‌اطلاعی از دلایل نشأت گرفتن این شایعات، آن‌ها را رد کرد..../انتخاب