ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ورمزیار: تراکتور زور بردن استقلال را نداشت


پیشکسوت استقلال می‌گوید در مصاف آبی‌های پایتخت و تراکتورسازی، تیم تبریزی توان بردن حریفش را نداشته است.

خبرگزاری ایسنا: صادق ورمزیار درباره دیدار استقلال و تراکتورسازی گفت: بازی خیلی بار فنی بالایی نداشت ولی جنگندگی زیادی را در میانه میدان شاهد بودیم. شجاع خلیل‌زاده، بختیار رحمانی و سینا عشوری تقابل خوبی با روزبه چشمی، امید ابراهیمی و جابر انصاری داشتند و میانه میدان را به منطقه درگیری تبدیل کرده بودند. هر دو تیم در این بازی به بازی مستقیم چشم دوخته بودند و دل به توپ‌های سوم بسته بودند. استقلال و تراکتور در این بازی روی زمین کار خود را دنبال نمی‌کردند.

او افزود: فکر می‌کنم که تراکتور در این بازی زور بردن استقلال را نداشت چون در پشت محوطه جریمه و توپ‌های سوم کم تعداد بودند. شما با یک بازیکن مثل سزار نمی‌توانید کار خاصی روی دروازه استقلالی انجام دهید که از خط دفاعی خوبی برخوردار است. از طرف دیگر استقلال از تک مهره‌هایش به خوبی استفاده می‌کند و آنها بازی مستقیم و استفاده از تک موقعیت‌ها را به خوبی یاد گرفته‌اند. الان شهباززاده از هیچ توپی نمی‌گذرد و از خوب‌های استقلال است.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: من فکر می‌کنم که در این مسابقه استقلال سرتر از تراکتور بود و تنها مشکل استقلال این است که بازیکنانش از کناره‌ها فشار زیادی را به دروازه حریفان وارد نمی‌کنند و اصطلاحا فشار از جناحین در دستور کار استقلالی‌ها نیست.

وی درپاسخ به این سوال که آیا استقلال نیاز به جذب بازیکن در نیم فصل دارد یا نه، گفت: قطعا نیاز دارد. استقلال در خط حمله به یک مهاجم بلندقد نیاز دارد چراکه آنها بازی مستقیم را دنبال می‌کنند. از طرفی دیگر استقلالی‌ها یک بازیساز هم می‌خواهند تا بتوانند از عمق بیشتر استفاده کنند. یکی مثل جباری در استقلال باید باشد. استقلال نشان داده که بازیکنانش از توپ‌های در عمق به خوبی استفاده می‌کنند. بازیکنانی مثل شهباززاده این قابلیت را دارند که از توپ‌های در عمق استفاده کنند و گل اول استقلال دقیقا به همین شکل به ثمر رسید.

ورمزیار در پایان و در پاسخ به سوالی درباره عملکرد تراکتورسازی در مصاف با استقلال بیان کرد: تراکتوری‌ها در خط دفاعی باید کار کنند. آنها در خط حمله هم مشکلاتی دارند. بازیکنان تراکتور در حمله اضافه نمی‌شدند و این درحالی است که اگر می‌خواهید از توپ سوم استفاده کنید باید با تعداد 5-6 نفر به سمت دروازه حریف بروید. وقتی که این کار را نکنید حملات شما بدون زهر است.


ویدیو مرتبط :
آنالیز بازی پدیده ۱-۱ استقلال توسط ورمزیار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی استقلال و تراکتور در روز «شبه‌ِدربی»/ زور خطیبی و قلعه‌نویی به هم نرسید!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال
تساوی استقلال و تراکتور در روز «شبه‌ِدربی»/ زور خطیبی و قلعه‌نویی به هم نرسید!

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال از ساعت 16:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز و با حضور بیش از 50 هزار هوادار برگزار شد که تراکتورسازی با نتیجه دو بر دو به بازی رسید.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی بود. وی به خالد شفیعی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

در نیمه اول این بازی تراکتورسازی و استقلال بازی هجومی را آغاز کردند تا جایی که سرخ‌پوشان تبریزی در دقیقه 4 روی ضربه ادینهو خطرناک ظاهر شدند. چند دقیقه بعد محمد قاضی ضربه سری را به سمت دروزاه حریف زد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 22 بازی تراکتورسازی روی حرکت محسن دلیل در موقعیت آفساید به گل رسید که داور به درستی این گل را مردود اعلام کرد.

در ادامه توپ بیشتر در میانه میدان بود تا در نهایت دو تیم در پایان این نیمه به تساوی رضایت دادند.

 با شروع نیمه دوم این دیدار بازی پر شور و حرارات برگزار شد تا اینکه در دقیقه 59 ضربه محکم دلیر از پشت محوطه جریمه به تیر دروزاه استقلال خورد و در برگشت ادینهو هم نتوانست دروازه فروزان را باز کند. همین اتفاق باعث شد تا استقلال در پی جبران بر بیاید و در اولین حمله روی حرکت و ضربه دیدنی آرش برهانی در دقیقه 61 دروزاه تراکتورسازی را باز کرد تا آبی‌پوشان از حریف پیش بیفتند.

درست 5 دقیقه بعد ارسال آندرانیک تیموریان از روی نقطه کرنر با ضربه سر خوب عمران‌زاده می‌رفت که در قعر دروازه تراکتورسازی قرار بگیرد اما ضربه این بازیکن بعد از خوردن به تیر دروزاه به زمین برگشت.

در دقیقه 72 ضربه محمد قاضی در دستان حامد لک قرار گرفت.

بعد از این اتفاق تراکتورسازی به حملات خود اضافه کرد تا اینکه در دقیقه 75 شاهین ثاقبی با یک ضربه پای چپ و محکم دروازه فروزان را باز کرد.

بازی با همین شرایط ادامه پیدا کرد و دو تیم به حملات پراکنده خود ادامه دادند تا اینکه ادینهو سرانجام کار خود را کرد و با یک حرکت زیبا و عبور ار از مگویان با پای چپ دومین گل تراکتورسازی را به ثمر رساند اما صادقی با یک ضربه پای چپ در دقیقه 90+5 بازی را به تساوی کشاند تا زور دو مربی تا دقایقی پایانی به هم نرسد. تا بازی با همین نتیجه دو بر دو به پایان برسد.

ترکیب تراکتورسازی:
حامد لک، میرهانی هاشمی، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، حبیب گردانی، شاهین ثاقبی، شهریار شیروند (64 سامان نریمان جهان)، فرشاد احمدزاده (88 دوکای)، احمد کامدار،‌ محسن دلیر(85 محمد ابراهیمی) و ادینهو.
سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب استقلال:
محسن فروزان، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده،پژمان نوری، خسرو حیدری،آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی،جاسم کرار(80 هرائیر مگویان)، سجاد شهباززاده، محمد قاضی(90+1 محمد رضا خرسندنیا) و آرش برهانی(67 یعقوب کریمی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - فارس