ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ورزش کردن درمان بیماری افسردگي



 

 

افسردگی

 

ورزش در درمان بسياري از بيماريها از جمله افسردگي تاثير بسزايي دارد. 30 دقیقه ورزش در روز می تواند آثار افسردگی را به اندازه برخی روش های روان درمانی و داروهای ضد افسردگی کاهش دهد.

 

افسردگی

 

بررسی روانپزشکان نشان می دهد، روزانه سی تا سی و پنج دقیقه ورزش می تواند آثار و عوارض افسردگی را تا نصف کاهش دهد و این کار برابر با تاثیر روش های درمانی متداول و مصرف برخی از داروهای ضد افسردگی است. روانپزشکان قصد دارند با استفاده از نتایج این تحقیق شیوه ای مختلط از روش های روان درمانی و ورزش را برای درمان افسردگی ابداع کنند.


ویدیو مرتبط :
درمان بیماری با ورزش؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورزش را براي درمان افسردگي تجويز كنيد



 

 

ورزش را براي درمان افسردگي تجويز كنيد

 

كمتر از نيم ساعت ورزش پرتحرك در طول روز مي‌تواند به درمان افسردگي كمك كند.

ورزش و تحرك بدني، استرس و پرخاشگري را كاهش داده و احساس سلامت جسمي را تقويت مي‌كند.

فعاليت بدني بايد به طور گسترده بعنوان يك بخش مهم از پروسه درمان براي بهبود افسردگي و حتي اختلالات اضطرابي براي بيماران تجويز شود.

ورزش درماني را مي‌توان به جاي درمان با مكمل‌هاي دارويي تجويز كرد و نتيجه مطلوب‌تري گرفت.

ورزش بويژه روي سيستم‌هاي انتقال دهنده‌هاي عصبي در مغز مي‌تواند، تاثير مشابه داروهاي ضد افسردگي را داشته باشد و به بيماران كمك كند كه دوباره رفتارهاي مثبت خود را احيا كنند.