ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ورزش ایران یک پهلوان واقعی را از دست داد


قهرمان سابق کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: با درگذشت علیرضا سلیمانی، ورزش ایران یک قهرمان و پهلوان واقعی را از دست داد.

خبرگزاری فارس: علیرضا دبیر در خصوص درگذشت علیرضا سلیمانی گفت:‌ از شنیدن این خبر شوکه شدم چرا که ورزش ایران یک قهرمان و پهلوان واقعی را از دست داد.

وی ادامه داد: فاصله سنی من و مرحوم سلیمانی 20 سال بود، اما به جرات می‌گویم از دوستان و رفقای خوب من بود که ارتباط خوب و صمیمی داشتم. سلیمانی علاوه بر قهرمانی، پهلوان و انسان خوبی بود که جامعه کشتی و ورزش ایران او را خیلی زود از دست داد.

قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان المپیک و عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ای کاش می‌گذاشتند سلیمانی در این یک سال پایانی در کنار کشتی می‌ماند و به فعالیت‌هایش و خدمت به کشتی ادامه می‌داد. من هم به نوبه خود این ضایعه را به خانواده سلیمانی، جامعه ورزش و کشتی و مردم ایران تسلیت می‌گویم.


ویدیو مرتبط :
پهلوان و قهرمان واقعی نمی میرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب اما واقعی؛ پول فیفا به دست ملی پوشن ایران نمی‌رسد!!



اخبار,اخبار ورزشی,فدراسیون فوتبال

 

اخبار ورزشی - عجیب اما واقعی؛ پول فیفا به دست ملی پوشن ایران نمی‌رسد!!

مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در خصوص نحوه تخصیص هزینه روزانه اسکان اعضای تیم ملی در مسابقات جام جهانی توضیحاتی ارائه کرد.

در نامه فدراسیون جهانی فوتبال به فدراسیون عضو شرکت کننده در جام جهانی آمده است که تخصیص هزینه روزانه اقامت، تغذیه، ترانسپورت داخلی، پرواز داخلی(a ccomadtion) اعضای تیم ملی در مسابقات جام جهانی، ابتدا باید حساب بانکی جام جهانی را باز کرده  تا پس از اقدامات کامل و بعد از به پایان رسیدن رویدادها، اقدام لازم انجام شود.

امید جمالی مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: ظاهرا ابهاماتی در خصوص هزینه اقامت، تغذیه، ترانسپورت داخلی، پرواز بین شهری اعضای تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2014 وجود داشته که خلاصه ای از نامه ارسالی به فیفا و استعلام گرفته شده از فدراسیون جهانی را اعلام می کنم.

وی افزود: بر اساس بخش نامه فیفا و مواردی که در کارگاه آموزشی که پیش از مسابقات برگزار شده بود، فیفا روزانه مبلغ 750 دلار جهت تمام هزینه های اقامت تیم (نفرات هر تیم) به تعداد 50 نفر از 5 روز قبل از شروع اولین مسابقه تا حداکثر 2 روز پس از حذف تیم از مسابقات به حساب فدراسیون های حاضر در جام جهانی واریز می کند. واریز این مبلغ از ماه مارس بنا به درخواست فدراسیون ها صورت می گیرد. در واقع این مبلغ به جهت پرداخت هزینه اسکان(هتل، تغذیه، ترانسپورت داخلی،پرواز بین شهری نفرات تیم ها) به فدراسیون ها پرداخت می شود.

وی گفت: با توجه به ابهامات و سوالات مطرح شده در این خصوص و همچنین در رابطه با پرداخت این مبلغ به وجود آمده بود، کمیته روابط بین الملل در استعلامی از کمیته مالی فیفا هدف از پرداخت این مبلغ از سوی فدراسیون جهانی را جویا شد که در پاسخ استعلام از سوی این ارگان تاکید شده بود مبلغ فوق صرفا جهت پرداخت هزینه های  مذکور کلیه نفرات تیم ها اختصاص داده می شود و به هیچ وجه جهت پرداخت نقدی به اعضای تیم ها نبوده است.
اخبار ورزشی - تسنیم