ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ورزشگاه شهید کاظمی برای پرسپولیس شد


با دستور مستقیم شهردار تهران ورزشگاه شهید کاظمی برای بهره برداری به باشگاه پرسپولیس واگذار شد.

خبرگزاری مهر: روز گذشته و در جریان جلسه شورای شهر تهران، اعلام شد که دو ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شود.

در حالی که گفته می‌شد مسئولان باشگاه استقلال به دنبال در اختیار گرفتن ورزشگاه شهید کاظمی هستند، اما پرسپولیس برای بهره‌برداری از این ورزشگاه مذاکرات زیادی را انجام داده و خواهان استفاده از ورزشگاه شهید کاظمی است.

ورزشگاه شهید کاظمی برای پرسپولیس شد

علی اکبر طاهری سرپرست پرسپولیس هم صبح امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که «دسترسی آسان به ورزشگاه» یکی از ملاک های باشگاه پرسپولیس برای داشتن ورزشگاهی است که شورای شهر قصد واگذاری آن را به سرخابی‌ها دارد که در واقع اشاره طاهری به ورزشگاه شهید کاظمی بود.

پافشاری پرسپولیسی‌ها برای گرفتن این ورزشگاه به نتیجه رسید و ظاهرا شهردار تهران دستور داده تا ورزشگاه شهید کلظمی در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.

جعفر کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: هفته گذشته دیداری با شهردار تهران داشتم و درخواست باشگاه پرسپولیس را برای استفاده از ورزشگاه شهید کاظمی به ایشان ارئه دادم. خوشبختانه دکتر قالیباف با درخواست ما موافقت کرده و ایشان نیز دستور مستقیم داد تا این ورزشگاه در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.


ویدیو مرتبط :
اردوی ورزشگاه شهید کاظمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورزشگاه شهید کاظمی تحویل پرسپولیس شد


ورزشگاه شهید کاظمی امروز با حضور کمیته‌ای به سرپرستی مدیر اداری باشگاه، تحویل پرسپولیس شد.

مشرق: در پی برگزاری مراسم روز دوشنبه و طی شدن مراحل حقوقی و اداری، صبح امروز کمیته‌ای از باشگاه پرسپولیس به سرپرستی حسین علیپور، این مجموعه ورزشی تحویل باشگاه شد.

در حال حاضر این کمیته با حضور در بخش‌های مختلف ورزشگاه، در حال تکمیل مراحل کار است.

گفتنی است؛ باشگاه پرسپولیس برای افزایش توانمندی‌های این مجموعه با همکاری متقابل قصد اجرای طرح‌های توسعه، چون ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی دارد که در راستای فراهم آوردن امکانات سخت‌افزاری لازم، جهت برنامه‌ریزی روی فوتبال پایه خواهد بود.