ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ورزشکار قطع نخاعی 3 گانه کار از آب درآمد!


رییس فدراسیون سه گانه می‌گوید ورزشکاری که دچار ضایعه نخاعی شده سه گانه کار تهرانی بوده، اما از سال 89 تاکنون هیچ گونه همکاری با فدراسیون یا هیات تهران نداشته است.

ایسنا: رییس فدراسیون سه گانه می‌گوید ورزشکاری که دچار ضایعه نخاعی شده سه گانه کار تهرانی بوده، اما از سال 89 تاکنون هیچ گونه همکاری با فدراسیون یا هیات تهران نداشته است.

محمدعلی صبور درباره به دست آوردن اطلاعاتی از فرشاد بویری، ورزشکاری که دچار ضایعه نخاعی شده است، اظهار کرد: در ابتدا که متوجه این اتفاق شدیم، ما را به اشتباه انداختند و گفتند فرشاد بویری ورزشکار بوشهری است، در حالی که او سه گانه کار تهرانی بود و در سال 88 در مسابقات قهرمانی کشور و باشگاهی حضور داشته است. اما از زمانی که تیم ملی تشکیل شده و از سال 86 که اولین اعزام تیم ملی را داشتیم فرشاد بویری به عضویت تیم ملی در نیامده است.

وی ادامه داد: حتی در مسابقات قهرمانی کشور سال 89 نیز با وجود انجام ثبت‌نام، شرکت نکرده بود. از آن زمان به بعد نیز هیچ گونه همکاری با فدراسیون و هیات تهران نداشته و حتی بیمه هم نبوده است. من تمام ملی‌پوشان را در تمامی رده‌ها حتی به اسم کوچک می شناسم ، اما قرار نیست از تمام ورزشکاران ایران شناخت داشته باشم.

صبور با اشاره به صحبت‌های بویری مبنی بر این که در تمرین برای مسابقات قهرمانی کشور دچار حادثه شده است، تصریح کرد: ما در شش ماه اول سال مسابقه قهرمانی کشور را برگزار نمی‌کنیم و از آنجا که پایگاه ثابت قهرمانی نداریم، بنابراین اصلا برای شش ماه دوم سال نیز برنامه‌ریزی نکرده‌ایم. حتی اگر او برای تمرین هم رفته باشد، با هیات تهران هماهنگی نکرده است.

از سوی دیگر طی اطلاعاتی که ما از بیمارستان نفت خارک به دست آوردیم، فرشاد بویری بر اثر شیرجه سرش به استخر اصابت کرده، در حالی که شنای سه گانه به گونه‌ای نیست که ورزشکار بخواهد شیرجه برود.

وی افزود: از زمانی هم که متوجه این اتفاق شدیم، پیگیر سوابق او بودیم. دبیر فدراسیون نیز با بویری تماس گرفت و جویای احوالش شدیم. در حال حاضر درگیر اعزام تیم‌های نوجوانان و جوانان به قزاقستان و بزرگسالان به اسپانیا هستیم، اما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به عیادت بویری می رویم و هر کمکی که از دستمان برآید کوتاهی نخواهیم کرد، چرا که جدا از بحث ورزشکار بودن وظیفه انسانی حکم می‌کند به او کمک کنیم.


ویدیو مرتبط :
جانباز قطع نخاعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر نیرو: آب شرب مشترکان پر مصرف را قطع می کنیم/ این کار قانونی است و مجوز داریم



اخبار ,اخبار اقتصادی ,قطع آب مشترکان پرمصرف

اخبار اقتصادی - وزیر نیرو: آب شرب مشترکان پر مصرف را قطع می کنیم/ این کار قانونی است و مجوز داریم

وزیر نیرو با بیان اینکه شهرهایی که دارای تنش آبی هستند و مشترکان آن الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند آب شرب آنها قطع می‌شود، گفت: مجوز قطع آب مشترکان پرمصرف را داریم و این روش قانونی است.

حمید چیت‌چیان در حاشیه مراسم افتتاح نیروگاه بادی کهک تاکستان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا قطع آب مشترکان پرمصرف قانونی است و برای آن مجوز صادر شده است یا خیر گفت: محدودیت منابع آب یک واقعیت است که کشور با آن مواجه است بنابراین هیچ مشترکی اجازه ندارد با این عنوان که پول آب را پرداخت می‌کند آب شرب را بدون هیچ توجهی مصرف کند.

او گفت: بنابراین مشترکان پر مصرف آب شرب شهرهای دارای تنش که حدود 12 کلانشهر را در بر می‌گیرد بدانند اگر الگوی مصرف آب شرب را رعایت نکنند مجوز قطع آب آنها را داریم.

او در خصوص اینکه آیا برای مشترکان پرمصرف جریمه‌ای در نظر خواهید گرفت، گفت: فعلا برای جریمه مشترکان پرمصرف برنامه‌ای نداریم و مجوزی برای آن اخذ نشده است.

او در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای که شرکت آب و فاضلاب برای قطع آب مشترکان پرمصرفی که مصرف آب شرب آنها 200 مترمکعب بود دارای مجوز قانونی بود، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان تهران در این خصوص مجوز قانونی داشته است.

اخبار اقتصادی - فارس