ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وراتی در پاری سن ژرمن ماندنی شد


باشگاه پاری سن ژرمن به شایعه جدایی وراتی پایان داد و قرارداد او را تا سال 2021 تمدید کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مونت کارلو، مارکو وراتی از بازیکنانی است که عملکردی درخشان در پاری سن ژرمن از خود نشان داده است و چند تیم بزرگ اروپایی سخت به دنبال جذب او بودند.

باشگاه پاری سن ژرمن مشتریان هافبک ایتالیایی خود را ناامید و اعلام کرد که او قرارداد خود را تمدید کرده است.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در گفت و گویی که با مونت کارلو داشت، درباره احتمال فروش وراتی گفت: با مارکو قرارداد جدیدی امضا کردیم و او تا سال 2021 با ما تمدید کرد. وراتی بازیکن شاخص و خوبی به شمار می آید و هواداران و کادر فنی تیم دوست داشتند که او بماند و در نهایت هم ما قراردادش را تمدید کردیم. تا زمانی که پاری سن ژرمن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست نیاورد اجازه جدایی به وراتی را نخواهیم داد.

وراتی مدت ها است که نتوانسته به خاطر آسیب دیدگی به میدان رود و رقابت های یورو 2016 را هم از دست داد.


ویدیو مرتبط :
گل ها و حرکات تکنیکی و برتر مارکو وراتی (پاری سن ژرمن)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاستوره: در پاری‌ سن‌ژرمن ماندنی خواهم بود


هافبک آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن با اظهارنظر در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش احتمال بازگشت خود به فوتبال باشگاهی ایتالیا را رد کرد.

خبرگزاری تسنیم: خاویر پاستوره که در سال 2011 با قراردادی سه ساله و به ارزش 40 میلیون یورو از تیم پالرمو به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، جایگاه ثابتی در این تیم فرانسوی نداشته است. همین مسئله شایعاتی را در خصوص بازگشت او به مسابقات فوتبال سری A ایتالیا بر سر زبان‌ها انداخته است و حتی گفته شده که سران باشگاه رم علاقمند به جذب این هافبک آرژانتینی هستند.

پاستوره 25 ساله در این خصوص به روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا گفت: هنوز یک سال دیگر از قراردادم با پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده است اما گاهی اوقات با والتر ساباتینی، مدیر ورزشی تیم فوتبال رم صحبت می‌کنم. او بود که مرا به فوتبال ایتالیا آورد و احترام زیادی برایش قائل هستم.

وی همچنین پس از بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین با اکوادور با رد احتمال بازگشتش به فوتبال ایتالیا عنوان کرد: در حال حاضر مشکلی ندارم و پس از پایان فصل جاری وضعیتم را مورد ارزیابی قرار خواهم داد ولی اطمینان دارم که در پاری‌سن‌ژرمن ماندنی خواهم بود.

پاستوره که اخیراً در پیروزی 2 بر یک تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه برابر اکوادور برای آلبی‌سلسته گلزنی کرد در 26 بازی از فصل جاری لیگ یک فرانسه شش پاس گل داده و سه گل هم به ثمر رسانده است.