ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وداع رکورددار جهان با وزنه‌ برداری حرفه‌ای


رکورددار جهان و المپیک به دلیل آسیب‌دیدگی مجبور به خداحافظی از دنیای وزنه‌برداری حرفه‌ای شد.

خبرگزاری ایسنا: رکورددار جهان و المپیک به دلیل آسیب‌دیدگی مجبور به خداحافظی از دنیای وزنه‌برداری حرفه‌ای شد.

آندری آرامنووا، وزنه‌بردار بلاروس که رکورددار جهان و المپیک در دسته 105 کیلوگرم است، مجبور به خداحافظی با وزنه‌برداری حرفه‌ای شد.

این وزنه‌بردار به علت آسیب عضلات چهار سر ران مجبور به خداحافظی از وزنه‌برداری شد. قهرمان المپیک پکن اکنون رکورددار جهان در حرکت یک ضرب دسته 105 کیلوگرم (200 کیلوگرم) است.

رکورد 436 کیلوگرم مجموع جهان نیز در اختیار او بود که ایلیا ایلین قزاق در کاپ روسیه 2015 این رکورد را یک کیلوگرم ارتقا داد و به نام خود ثبت کرد.

این وزنه‌بردار بلاروس با رکورد 200 کیلوگرم یک ضرب، 236 کیلوگرم دوضرب و مجموع 436 کیلوگرم رکورددار یک ضرب، دوضرب و مجموع المپیک در دسته 105 کیلوگرم نیز هست.


ویدیو مرتبط :
آموزش حرفه ای pllهای مگامینکس توسط رکورددار جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران دوباره رکورددار سنگین وزن وزنه‌برداری جهان شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,وزنه‌برداری

با مثبت بودن نمونه دوم آزمایش دوپینگ "الکسی لوچف"؛
ایران دوباره رکورددار سنگین وزن وزنه‌برداری جهان شد

با مثبت اعلام شدن نمونه دوم آزمایش دوپینگ "الکسی لوچف" وزنه‌بردار تیم ملی روسیه، وی المپیک ریو را از دست داد و رکوردهای جهانی نیز دوباره به نام "حسین رضازاده" ثبت می‌شود.

 به گزارش نسیم آنلاین، الکسی لوچف، وزنه‌بردار فوق‌سنگین تیم ملی روسیه پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی آمریکا، در 24 دسامبر 2015 اولین نمونه آزمایش دوپینگش مثبت اعلام شد. اکنون هم نمونه دوم آزمایش این وزنه‌بردار مثبت اعلام شده است.

الکسی لوچف در رقابت‌های جهانی آمریکا در حرکت یک ضرب 211 کیلوگرم را ثبت کرد اما در دوضرب با 264 کیلوگرم رکورد جهانی که با 263 کیلوگرم در اختیار حسین رضازاده بود را، شکست.

او همچنین با 475 کیلوگرم نیز رکورد مجموع جهان را نیز که قبلا رضازاده با رکورد 472 کیلوگرم در سیدنی به ثبت رسانده بود، شکست.

با این نتیجه اعلام شده مدال طلای یک‌ضرب و مجموع جهان به لاشا تلاخاذه از گرجستان و مدال طلای دوضرب به سیم مرت از استونی می‌رسد.

گفتنی است که لوچف به دلیل مثبت اعلام شدن نمونه دوم آزمایش دوپینگش المپیک ریو را از دست داد.

 

اخبار ورزشی - نسیم آنلاین