ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وداع تیم فن‌پرسی با معتبرترین جام قاره سبز


با صعود ۱۱ تیم، چهره همه صعودکننده ‌ها به دور پایانی مقدماتی لیگ‌قهرمانان اروپا مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم: در پایان 11 بازی شب دوم دور برگشت مرحله سوم مقدماتی لیگ‌قهرمانان اروپا، فهرست تیم‌های حاضر در دور چهارم و پایانی مقدماتی معتبرترین رقابت باشگاهی دنیا تکمیل شد.

در مهم‌ترین بازی، شاختاردونتسک اوکراین در خانه  3 بر صفر فنرباغچه مجهز به فن‌پرسی و نانی را برد و با در مجموع با همین نتیجه، رویای حضور در مرحله گروهی فصل آینده لیگ‌قهرمانان را برای ستاره‌های سابق منچستریونایتد از بین برد.

گل‌هایی از گالدکی در دقیقه 18، داریوسرنای کهنه‌کار در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی و الکس تکشیرا در دقیقه 69 برتری قهرمان سابق جام یوفا( لیگ اروپای فعلی) را رقم زد.

اخراج سیمون کایر دانمارکی از فنرباغچه در دقیقه 90 دیگر اتفاق مهم بازی بود.

در سایربازی‌ها، تیم‌ آستانای قزاقستان برای اولین بار به مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان راه یافت و سلتیک، زسکامسکو، باته بوریسف، بازل، بروژ، مالمو، پارتیزان، اسکندربیو( برای اولین بار) و مکابی هم  به مرحله آخر مقدماتی راه یافتند.


ویدیو مرتبط :
درگیری فن پرسی با دروازبان نیوکاسل تیم کرول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاریکاتور روز: جشن فن پرسی در سال های بدون جام آرسنال



کاریکاتور روز: جشن فن پرسی در سال های بدون جام آرسنال

در حالی که کاپیتان توپچی ها عنوان بهترین بازیکن فصل را از سوی دو انجمن مهم به دست آورد، آرسنال در این فصل بار دیگر در کسب جام ناکام بود

 

  ،  اخبار ورزشی,اخبار ورزشی جدید,کاریکاتور ورزشی

 

سایت گل- رابین فن پرسی، کاپیتان توپچی ها که فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت، سه شنبه عنوان بهترین بازیکن فصل را از نگاه ورزشی نویسان انگلیس دریافت کرد.

این دومین جایزه قابل ذکر این ستاره هلندی در هفته های اخیر است. او پیش از این عنوان بهترین بازیکن فصل را از طرف اتحادیه بازیکنان حرفه ای جزیره به دست آورد.

این در حالی است که توپچی ها این فصل هم بدون جام ماندند تا حسرت ونگر برای کسب جام 7 ساله شود./گل

  ،  اخبار ورزشی,اخبار ورزشی جدید,کاریکاتور ورزشی