ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وحید نجفی به سپاهان پیوست


تیم فوتبال سپاهان پیش از سفر به کشور ترکیه برای برگزاری دیدارها و اردوی تدارکاتی، با وحید نجفی، بازیکن فصل گذشته مقاومت تهران قرارداد امضا کرد.

خبرگزاری مهر: وحید نجفی بازیکن جوان فصل گذشته تیم فوتبال مقاومت تهران شامگاه چهارشنبه، با عقد قرارداد ۳ ساله به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست.

سپاهانی‌ها که امسال در جذب بازیکن، اولویت را بر حفظ بازیکنان فصل گذشته خود گذاشته‌اند، تلاش کردند که همه بازیکنان را حفظ کنند و به جز جواهیر سوکای و علی احمدی، سایر بازیکنان تیم اصفهانی در این تیم ماندنی شدند.

تیم اصفهانی در نهایت با جذب لئوناردو پادوانی و حبیب گردانی، تلاش کرد که نقاط ضعف خود را در فصل جاری برطرف کند.

همچنین وحید نجفی، بازیکن فصل گذشته مقاومت تهران و آقای گل لیگ آسیا ویژن تهران نیز شب گذشته با این تیم اصفهانی قرارداد امضا کرد.

این بازیکن که فصل گذشته با به ثمررساندن ۳۱ گل رکورد قابل توجهی از خود به جای گذاشت، جزء سهمیه زیر ۲۳ ساله‌های سپاهان محسوب می‌شود و با سپاهان قراردادی سه ساله امضا کرد.

تیم اصفهانی با جذب نجفی، پادوانی و گردانی، پرونده نقل و انتقالاتی خود را به پایان رساند.


ویدیو مرتبط :
محمد محمودوند به سپاهان پیوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمد باغبانباشی به کادر فنی فولاد ماهان سپاهان پیوست



 

 

 

 

احمد باغبانباشی بازیکن تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان بانظر حسین افضلی سرمربی این تیم به کادر فنی این تیم پیوست.

باغبا نباشی که دو فصل پیش نیز به عنوان مربی با تیم فولاد ماهان همکاری داشت پس از دو فصل مجددا به عنوان مربی با فولاد ماهان همکاری خواهد داشت . البته در فصل قبل نیز باغبانباشی  به عنوان بازیکن همراه با  این تیم قهرمان اسیا و ایران شد.

باغبانباشی امیدواراست که با برگزاری یک بازی  تدارکاتی از سوی باشگاه فولاد ماهان به شکل رسمی ازدوران بازیگری بازنشسته شده و کفشهای خود را اویزان کند.