ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وجه تشابه بارسا و راه آهن؛ دایی:آنها هم برد را از دست می دهند!



 

 

وجه تشابه بارسا و راه آهن؛ دایی:آنها هم برد را از دست می دهند!

 

 

 

کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سرمربیان تیم های فوتبال داماش گیلان و راه آهن تهران دیشب در سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت برگزار شد و ابراهیم قاسمپور و علی دایی پاسخگوی سوالات خبرنگاران حول محور بازی امروز دو تیم بودند.علی دایی سرمربی راه آهن در ابتدا گفت: شناخت خیلی خوبی از تیم داماش گیلان دارم و در هفته ای که گذشت هم تمرینات خوبی بر همین مبنا انجام دادیم ولی خوشبختانه یا متاسفانه با تغییر کادر فنی از تفکرات آقای قاسمپور یک مقدار بی خبرم وگرنه اگر آقای دینورزاده بودند چون بازیهای قبل داماش را به خوبی آنالیز کرده بودیم با شناخت خیلی بهتری وارد زمین می شدیم اما به هر حال الان شاید دیدگاه و نوع ارنج آقای قاسمپور متفاوت باشد .

علی دایی سرمربی تیم راه آهن تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود : با توجه به جایگاه هر دو تیم و شرایط جدول ما آمده ایم تا به سریال ناکامی ها و مساوی های دقایق آخر پایان بدهیم و انشالله که بتوانیم با دست پر به تهران برگردیم. تمام سعی ما در بازی فردا این خواهد بود که بتوانیم سه امتیاز مسابقه را بدست بیاوریم هر چند که بازی بسیار سختی را در شهر رشت و در برابر تیم داماش که هواداران بسیاری را دارد که به خوبی تیم خودشان را تشویق میکنند در پیش رو داریم .

وی در خصوص اینکه چرا تیم او در دقایق آخر به نوعی نظم را از دست می دهد و در دقایق پایانی بازی را مساوی می کند گفت : شما اگر تیم بارسلون را دیده باشید تا دقیقه ۹۰ از آث میلان با نتیجه دو بریک پیش بود اما بازی را مساوی کرد یا در برابر فکر میکنم رئال سوسیه داد بود که با نتیجه دو بر صفر پیش بود اما در نهایت باز دو بر دو مساوی تمام شد ؛ در فوتبال از این اتفاقات زیاد پیش می آید. من همین هفته پیش بود که یک بازی را دنبال میکردم که تیم ۳ بر صقر از تیم مقابل پیش بود اما در نهایت بازی را چهار بر سه واگذار کرد .

ما سعی کردیم در این مدت روی تیم خودمان و نقاط ضعفمان بیشتر کار بکنیم تا در دقایق آخر گل نخوریم. شرایط تیم ما با توجه به وضعیتی که قبلا داشتیم روز به روز در حال بهبود هست . ما به غیر از باخت بدی که در مقابل تیم صبا در خانه داشتیم بازی بد دیگری نداشتیم و انشالله امیدوارم هستیم که من بعد هم روز به روز به شرایط آرمانی نزدیک تر بشویم.

دایی در پاسخ به سوال مطرح شده در مورد تیم پرسپولیس و مسائل اتفاق افتاده حول محور این تیم هیچ اظهار نظری نکرد و گفت : من سرمربی راه آهن تهران هستم و آمده ام در مورد بازی فردا به سوالات پاسخ دهم. من نمی توانم در مورد مسائل تیم پرسپولیس پاسخگو باشم.

وی در پایان در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیم خود در بازی فردا گفت : ما به غیر از آقای رزاقی راد که از همان اول فصل با ما نبودند و آقای گومز که دچار مصدومیت شده است بازیکن محروم یا مصدوم دیگری نداریم و با تمام قوا وارد این بازی خواهیم شد ..../سایت گل


ویدیو مرتبط :
وجه تشابه بره و شاعر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی:برد راه‌آهن به ما قوت قلب می‌دهد/ رای نیاوردن وزیر می‌تواند روی ما تاثیرگذار باشد



علی دایی , بازی پرسپولیس با راه آهن

دایی:برد راه‌آهن به ما قوت قلب می‌دهد/ رای نیاوردن وزیر می‌تواند روی ما تاثیرگذار باشد

سرمربی پرسپولیس گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت توانستند سه امتیاز با ارزش را کسب کنند و توانستیم اولین برد خارج از خانه خود را به دست بیاوریم. این نتیجه به ما قوت قلب می‌دهد.

 علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر راه‌آهن سورینت در نشست خبری گفت: به نظرم امروز هر دو تیم در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را انجام دادند. در نیمه اول درصد مالکیت توپ برای ما بسیار بیشتر بود اما نتوانستیم از آن استفاده و فرصتی برای گلزنی پیدا کنیم.

 

در نیمه دوم توانستیم به گل برسیم و حتی می‌شد گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم. در اواخر بازی هم طبیعی بود که راه‌آهن فشار زیادی بیاورد تا نتیجه را جبران کند و دیدید که یک توپشان هم به دیرک دروازه ما خورد.

وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت توانستند سه امتیاز با ارزش کسب کنند و توانستیم اولین برد خارج از خانه خود را به دست بیاوریم. این نتیجه به ما قوت قلب می‌دهد. البته شرایط زمین در کیفیت بازی تاثیرگذار بود اما دو تیم در نیمه دوم بازی خوبی را ارائه دادند.

در ادامه خبرنگاری درباره اینکه وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی از مجلس رای اعتماد نگرفت، از دایی پرسید که آیا این مساله روی وضعیت باشگاه پرسپولیس تاثیرگذار است یا خیر.

 

دایی در پاسخ گفت: اجازه بدهید پاسخ این سوالتان را ندهم چون دوست ندارم وارد این مسائل شوم. پرسپولیس متعلق به دولت است و باید تکلیف وزیر ورزش روشن شود تا وضعیت تیم هم مشخص شود. متاسفانه با خیلی از شرایط کنار می‌آییم و آن حمایتی که باید از ما انجام شود تا به حال انجام نشده است. مطمئنا رای نیاوردن وزیر در مجلس می‌تواند روی باشگاه تاثیرگذار باشد.

دایی در ادامه درباره دو جلسه محرومیتش و نشستن روی سکوهای ورزشگاه گفت: همکاران خوبی در تیم دارند که می‌توانند به راحتی تیم را هدایت کنند. مطمئنا خودم دوست نداشتم که بازی را از روی سکو ببینم و در این دو بازی خیلی اذیت شدم. سعی می‌کنیم از بازی‌های آینده تیم را بهتر رهبری کنیم. همین‌جا از همکارانم تشکر می‌کنم که در نبود من تیم را خوب هدایت کردند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه و در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کند تعویض‌هایش باعث شد راه‌آهن بهتر تیمش را تحت فشار قرار دهد، گفت: هرکسی نظری دارد و نظر شما هم برای خودتان محترم است. من کار خودم را می‌کنم، مهم سه امتیاز این بازی بود که گرفتیم. به دنبال این بودیم که اولین پیروزی‌مان را در زمین حریف به دست بیاوریم.

در ادامه خبرنگاری از دایی درباره تعویض خلعتبری سوال کرد که سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در طول بازی تشخیص می‌دهم که چه کسی بهتر می‌تواند به تیم کمک کند. محمدرضا در آن شرایط کمی از نظر بدنی افت داشت. به همین دلیل دهنوی را به زمین بردم تا با دوندگی بیشتر به تیم کمک کند. خلعتبری یکی از بهترین‌های ایران است که همیشه عالی عمل کرده. او چه یک دقیقه چه 90 دقیقه بازی کند می‌تواند مثمرثمر باشد. همانطور که دیدید او یک کاشته زیبا زد که از هرکسی برنمی‌آید. این مسائل خلاقیت بازیکنان بزرگ را نشان می‌دهد.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره حضور رویانیان در ورزشگاه پس از حدود دو سال گفت: تیم متعلق به ایشان است و ایشان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هستند. آمدن ایشان می‌تواند از نظر روحی به ما و تماشاگران کمک کند.

دایی در ادامه گفت: از هوادارانمان تشکر می‌کنم اما مساله کوچکی است که باید بگویم. از هواداران خواهش می‌کنم که وقتی به استادیوم می‌آیند، فقط تیم خودشان را تشویق کنند و به کسی کاری نداشته باشند.

 

نباید دنبال حاشیه باشیم. آنها اگر تیم را قدرتمندانه تشویق کنند، پیروزی‌های بیشتری به دست می‌آوریم اما اگر وارد حاشیه شوند و با شعار علیه این و آن جو را ملتهب کنند، اوضاع به هم می‌ریزد. به نظر من حیف است با این کارها تیم را وارد حاشیه کنند. هواداران تا اینجا خیلی خوب به ما کمک کرده‌اند و نباید اجازه دهند که با شعارهای بیخود جو را علیه تیم به هم بریزند.

لحظاتی از بازی پرسپولیس و راه‌آهن سورینت بخشی از هواداران پرسپولیس علیه امیر قلعه‌نویی شعار دادند که بلافاصله با واکنش شدید علی دایی مواجه شدند و این کار را تمام کردند. /ایسنا