ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وجه اشتراک قلعه‌نویی و کی‌روش در مورد اختلاف با مهدی رحمتی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رحمتی

با حرف‌‎های امیر قلعه‌نویی در مورد دلیل اختلافش با رحمتی مناقشه مخفی و از راه دور این مربی با رحمتی وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش مهر، کشمکش مهدی رحمتی و امیر قلعه نویی با رمزگشایی سرمربی پیشین استقلال در مورد شرط حضور بابازاده به عنوان مربی برای این دروازه بان در استقلال مناقشه از راه دور این دو را کمی عیان تر و واضح تر کرد.

خیلی‌ها شکست استقلال را با امیر قلعه نویی طی دو سال پشت سر هم به دلیل اختلاف او با رحمتی می‌دانستند اما حالا اگر به حرف‌های سرمربی پیشین استقلال استناد کنیم باید بگوییم که خروج رحمتی از استقلال به نظر می‌رسد کاملا به حق بوده است چرا که هرگز یک بازیکن نمی‌تواند برای کادر فنی مربی تعیین کند.

این ادعا البته نکاتی هم دارد  نکاتی مثل این که رحمتی در سال اول با بابازاده در استقلال همراه بود و اگر شرطی وجود داشت باید در سال اول حضور قلعه نویی هم با عدم پذیرش این سرمربی قرار می گرفت اما چنین نشده بود اما در صورت صحت ادعا حتی اگر رحمتی بهترین دروازه بان ایران هم باشد – که در مقطع کنونی هست – باز هم نمی تواند خارج از قواره یک بازیکن  تعیین و تکلیف کند.

نکته اینجاست که این اتفاق برای کی‌روش هم رخ داده و او هم با این دروازه‌بان خوب کشورمان مشکلاتی نه فنی که غیر فنی داشته است. در واقع به نظر می‌رسد مهدی رحمتی که نقش انکار ناپذیری در صدرنشینی استقلال در لیگ داشته است مشکلاتی به غیر از مشکلات فنی دارد و اختلافاتش با همه مربیانی که می‌خواهند فرمانده مطلق باشند غیر فنی است.

هم امیر قلعه‌نویی و هم کی‌روش هر دو از آن دسته از مربیان هستند که خودشان حرف اول و آخر را می‌زنند و اجازه دخالت به بازیکنی را نمی‌دهند. در این مسیر البته باید تاکید کرد که رحمتی با هر دوی آنها به مشکل خورده است با کی‌روش به دلیل خداحافظی بی موقع از تیم ملی وسط مسابقات و پس از آن با قلعه نویی به دلیل شرط حضور بابازاده که البته از سوی رحمتی تایید نشده و این دروازه‌بان این حرف را قبول ندارد و حتی اعلام کرد که پس از بازی‌های استقلال حرف هایش را در این رابطه خواهد گفت.

 

اخبار ورزشی - مهر


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جنجالی رحمتی علیه قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عصبانیت مهدی رحمتی پس از جروبحث با قلعه نویی ؛ تصاویر



در اولین تمرین پس از توقف مقابل فجرسپاسی دروازه بان استقلال پس از صحبت با سرمربی تیم اخم های خود را در هم فرو برد. معلوم نیست چه چیزی میان آنها گفته شده است.

جر و بحث مهدی رحمتی با قلعه نویی , عصبانیت مهدی رحمتی

جر و بحث مهدی رحمتی با قلعه نویی , عصبانیت مهدی رحمتی

جر و بحث مهدی رحمتی با قلعه نویی , عصبانیت مهدی رحمتی

خبرگزاری جام نیوز