ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واگذاری سهام سرخابی از طریق مزایده


عضو ناظر در هیات واگذاری بنگاه‌های دولتی گفت: 100 درصد سهام هریک از شرکتهای پرسپولیس و استقلال به صورت بلوکی از طریق مزایده به صورت نقد واگذار خواهد شد.

خبر آنلاین: رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با خانه ملت، گفت: درجلسه روز شنبه درباره نحوه آزاد سازی شرکت های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس تصمیماتی گرفته شد که براساس آن 100 درصد سهام هریک از شرکتهای پرسپولیس و استقلال به صورت بلوکی از طریق مزایده به صورت نقد واگذار می شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین مقرر شد 20 درصد از سهام هر دو شرکت با معرفی و نظارت وزارت ورزش و جوانان ظرف یکسال به پیشکسوتان ورزش واگذار شود.

وی افزود: درمقطع واگذاری سهام توجه به اهلیت مالی و عدم وجود محکومیت جزایی و کیفری و عدم سوء پیشینه برای خریداران سهام باید احراز شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بحث صلاحیت حرفه ای هیات مدیریه شرکت ها پس از واگذاری توسط وزارت ورزش و جوانان در قرار داد واگذاری سهام به صورت شرط ضمن عقد افشا شود.

این عضو ناظر در هیات واگذاری بنگاه‌های دولتی افزود: قیمت گذاری شرکت ها هم باید بر اساس صورت های مالی که در آینده مشخص می شود و پس از خارج شدن بدهی آنها تعیین شود.


ویدیو مرتبط :
وزیر اقتصاد: لغو واگذاری سرخابی ها از طریق مزایده!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واگذاری 30 درصد سهام سرخابی‌ها به هواداران



 

 

واگذاری 30 درصد سهام سرخابی‌ها به هواداران

 

وزیر ورزش و جوانان گفت: 30 درصد سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به هواداران این تیم واگذار خواهد شد.

محمد عباسی گفت: مجموعه‌های ورزشی نهاوند از نظر فیزیکی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

وی اضافه کرد: تا دو سال آینده دولت دهم تمام پروژه‌های ورزشی خود را به اتمام خواهد رساند و دولت بعد باید به دنبال پروژه‌های بیشتر و بهتر باشد.

عباسی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی در کشور 70 سانتی متر است، تصریح کرد: تا پایان دولت دهم این سرانه را باید به یک متر مربع برسانیم.

وی ادامه داد: اعتبار بودجه امسال برای ورزش چیزی بالغ بر 200 میلیارد تومان بوده است.

عباسی هدف از سفر به همدان را پیگیری مصوبات ورزشی دوره‌های قبل خواند و خاطرنشان کرد: پروژه‌های ورزشی خوبی در همدان به اتمام رسیده و سایر پروژه‌ها نیز که در حال اجراست باید تا پایان دولت دهم به اتمام برسد.

وی در پایان اذعان کرد: اعضای هیات مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد.

* بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجموعه علیمرادیان نهاوند

محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به شهرستان نهاوند از مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند بازدید کرد.

سالن ورزشی علیمرادیان نهاوند سال 81 با مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع آغاز به کار کرد و از دو سال قبل مدیریت این مجموعه به وزارت ورزش و جوانان کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان واگذار شد.

در این بازدید وزیر ورزش و جوانان از خوابگاه ورزشی این مجموعه نیز بازدید به عمل آورد.

* ادای احترام وزیر ورزش و جوانان به مقام والای شهدای شهرستان نهاوند

وزیر ورزش و جوانان کشور با هیات همراه وارد نهاوند شد و پس از آن بر مزار شهدای این شهر حضور یافت.

"دکتر محمد عباسی" وزیرورزش و جوانان کشور که به همراه هیات دولت در همدان حضور دارد، در بدو ورود برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بر مزار شهدای شهرستان نهاوند حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل به ساحت شهدا ادای احترام کرد.