ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش کی رو ش به صحبت های وزیر ورزش



اخبار,اخبارورزشی, سرمربی تیم ملی فوتبال

  کارلوس کروش گفت که لیست تیم ملی را هفته آینده اعلام می کند.

به گزارش  خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: «فکر می کردم بعد از جلسه اول، صحبت های کفاشیان همه پاسخ ها را می دهد و نیازی نیست من صحبت کنم. صحبت های کفاشیان درمورد صحبت های وزیر کافی بود. پس لازم نیست درباره جلسه اول صحبت کنیم. در جلسه دوم هم دنبال راهکارهایی برای تیم ملی بودیم که ما در خردادماه دو مینی کمگ داریم که در آن ها از بازیکنانی که در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی حضور دارند استفاده نمی کنیم. در این دو مینی کمپ فرصت به بازیکنان جوان داده می شود تا برای حضورشان در تیم ملی بجنگند.»


او ادامه داد: «لیست تیم ملی را که اعلام کنیم همه متوجه می شوند ما چقدر توجه و ریزبینی روی لیگ داریم. بعد از اعلام لیست، چند سورپرایز در تیم می بینید. بازی با ازبکستان در تاریخ 11 ژوئن قطعی شده. بعد از آن هم به ترکمنستان می رویم تا اولین بازی رسمی در انتخابی جام جهانی و جام ملت های 2019 به مصاف تیم ملی ترکمنستان برویم. موضوع دیگری که درباره آن صحبت کردیم اما هنوز قطعی نشده بازی دوستانه با ژاپن است.»


کروش درمورد اینکه آیا نکونام مربی تیم ملی می شود؟ گفت: «این گزینه را هم بررسی می کنیم. من پیشنهادم را داده ام. درمورد ماندگاری مارکار آقاجانیان هم هیچ حرفی نیست و او می ماند. اما من دوست دارم نکونام در کنارم کار کند. ما همه بازیکنان را از نزدیک دیده ایم. مهرداد خانبان تا به اینجا سردرد زیادی به من داده چراکه تمام بازی ها را به همراه عملکرد بازیکنان به من داده. هفته آینده تصمیمات فوق العاده ای می گیرم. هفته آینده لیست تیم ملی اعلام خواهد شد.»


او درمورد حرف وزیر ورزش که گفته لمپن های وارداتی کارفرمای ما شده اند گفت: «من هفته گذشته مسئولیت زیادی داشتم و بازی های لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کردم. سرم شلوغ بود و به چیز دیگری فکر نکردم.»


 اخبار  ورزشی  -  خبر  آنلاین 


ویدیو مرتبط :
واکنش دایی به شکایت وزیر ورزش و صحبت های علی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رضازاده به صحبت‌های وزیر ورزش


رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان گفت: اگر قرار به انتخاب بین شورای شهر و وزنه‌برداری باشد من وزنه‌برداری را انتخاب می‌کنم.

وب سایت نود: حسین رضازاده، در واکنش به صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه به حسین رضازاده ۲ بار تذکر داده تا از بین شورای شهر و فدراسیون وزنه‌برداری یکی را انتخاب کند، اظهار داشت: دوره ریاست من در فدراسیون وزنه‌برداری اسفندماه سال جاری تمام می‌شود.

وی افزود: تا اسفندماه زمان زیادی باقی مانده ولی من زمانی‌ که برای انتخابات شورای شهر تهران کاندیدا شدم باید چنین قانونی را اعلام می‌کردند تا دیگر در انتخابات شرکت نکنم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: من تابع قانون هستم و وزیر ورزش نیز حق دارد، اما اگر قرار به انتخاب باشد در نهایت وزنه‌برداری را انتخاب خواهم کرد.

رضازاده عنوان کرد: هرچه دارم از وزنه‌برداری است و طبیعی است که اولویت اصلی من وزنه‌برداری باشد.