ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش کی‌روش به اظهارات فتح‌الله‌زاده



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی تیم ملی فوتبال ایران


اخبار ورزشی  - کی‌روش:فتح‌الله‌زاده حق توهین به من را ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه استقلال باشگاه بزرگ و قابل احترامی است گفت: مدیرعامل این باشگاه حق ندارد به بنده توهین کند.

به گزارش  مهر، کاروان نصف و نیمه تیم ملی ایران ساعت 5 صبح امروز سه‌شنبه و با پرواز 975 از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی دبی شد تا از آنجا برای برپایی نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم جهت حضور در جام جهانی 2014 برزیل، راهی شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی شوند.

کارلوس کی‌روش پیش از سفر تیم ملی ایران به آفریقای جنوبی با کنایه به سفر مهدی محمدنبی به مالزی در این شرایط حساس، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظری در مورد تیم ملی ایران ندارم.

وی در ادامه تنها به اظهارات علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال اینگونه واکنش نشان داد: فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال است و اگر بخواهد به کشور، بازیکنانش و یا هر فرد دیگری توهین کند، به من مربوط نیست اما اجازه توهین کردن به من را ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: استقلال باشگاهی بزرگ بوده و شخص بنده هم برای این باشگاه احترام قائل هستم اما این دلیل نمی‌شود مدیرعامل این باشگاه که شخص فتح‌الله‌زاده است، از این موقعیت برای توهین کردن به من استفاده کند و حق ندارد به من بی‌احترامی و توهین کند.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ایران درحالی بامداد امروز راهی کشور آفریقای جنوبی شد که مجید صالح مربی ایرانی کارلوس کی‌روش و بازیکنان 4 تیم استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و فولاد خوزستان قرار است پس از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا به محل برگزاری این اردو ملحق شوند.
اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
اظهارات جنجالی حسن روشن در مورد فتح الله زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش تند شیرینی به اظهارات فتح الله زاده



اخبار,اخبار ورزشی,واکنش شیرینی به اظهارات مدیرعامل استقلال

 
اخبار ورزشی - در واکنش به اظهارات مدیرعامل استقلال
شیرینی: جامی که از قبل تقسیم شود بی‌ارزش است/ لطفا در امور پرسپولیس دخالت نکنید

سرپرست پرسپولیس نسبت به اظهارات مدیرعامل استقلال واکنش نشان داد.

سعید شیرینی در گفت‌وگو با فارس، درباره صحبت‌های امروز علی فتح‌الله‌زاده علیه پرسپولیس و رویانیان گفت: باز نزدیک دربی شدیم و آقای فتح‌الله‌زاده که زورش در زمین به پرسپولیس نمی‌رسد مثل همیشه دست به کار شد تا با دعوا راه انداختن نتیجه را در بیرون زمین رقم بزند اما ما وارد دعوای ساختگی ایشان نشده و در زمین حقانیت پرسپولیس را ثابت خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به حرف‌های فتح‌الله‌زاده درباره دادن یک جام به پرسپولیس یادآور شد: مگر ایشان جام تقسیم می‌کند که بخواهد یک جام هم به ما بدهد؟ نکند برخی شایعات مبنی بر تقسیم جام قبل از شروع مسابقات صحت دارد؟ هرچه هست پرسپولیس برخلاف برخی تیم‌ها هیچ سال اینگونه جام نگرفته و اصلا جامی که از قبل تقسیم شود به قول آقای واعظ‌ آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال هیچ ارزشی ندارد.

شیرینی ادامه داد: فتح‌الله‌زاده گفته در حال خون‌ دل خوردن در استقلال است و نمی‌دانم چرا هر وقت نوبت استراحت کردن ایشان می‌شود برای همین خون ‌دل خوردن سر و دست می‌شکند و کنار نمی‌رود تا فرد دیگری به جای ایشان خون ‌دل بخورد.

وی در پایان نیز یادآور شد: برای هزارمین بار از آقای فتح‌الله‌زاده می‌خواهیم در امور باشگاه پرسپولیس دخالت نکند و از این حربه جهت به حاشیه بردن تیم ما و سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های مدیریتی خود در بحث جدایی پژمان منتظری و خریدهای نه‌چندان موفق نیم‌فصل استفاده نکند.
 اخبار ورزشی - فارس