ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش کفاشیان به محرومیت تماشاگران


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از وزارت ورزش خواستیم که در مورد کرانچار زودتر به ما جواب بدهد.

خبرگزاری فارس: علی کفاشیان پس از جلسه در وزارت ورزش در مورد کرانچار در جمع خبرنگاران گفت: سؤالاتی بود که عنوان شد و ما پاسخ آن را دادیم و دلایل اینکه چرا با کرانچار می‌خواهیم قرارداد امضاء کنیم به آنها گفتیم که گزینه‌های داخلی و خارجی داشتیم و در این مورد کمیته فنی و توسعه ما از نظر فنی کرانچار را تأئید کرده است. امروز هم در وزارت ورزش بیشتر در مورد بحث‌های حقوقی و فرهنگی بحث شد و آنها سؤالاتی کردند و قرار شد که در شورای برون‌مرزی هم این مسئله مطرح شود.

من از وزارت ورزش خواستم که هرچه زودتر به ما پاسخ بدهند

وی در مورد اینکه گزینه‌های دیگری در مورد تیم امید مطرح است یا نه،‌ گفت: بله اگر با کرانچار قرارداد امضاء نکنیم گزینه‌های دیگر هستند. هم گزینه داخلی داریم و هم خارجی. کرانچار تنها مربی در دنیا نیست که می‌تواند ما را به المپیک ببرد. مربیان دیگری هم هستند.

کفاشیان در مورد اینکه کاشانی گفته وزارت ورزش با تیم امید می‌خواهد تسویه حساب کند، گفت: نه، اعتقادی به این امر ندارم. وزارت ورزش مقررات خودش را دارد و ما هم باید تابع وزارت ورزش باشیم و تصمیماتی که وزارت ورزش می‌گیرد را تبعیت کنیم.

وی در مورد اینکه این مخالفت‌ها با کرانچار فوتبالی نیست، گفت:‌ نه این درست نیست. یکسری نگرانی‌ها از نظر شخصیتی و فرهنگی در مورد ایشان مطرح بود. البته گفتیم که کرانچار 6-7سال است که در ایران مربیگری می‌کند اما گزارش‌هایی که رسیده است نگران‌کننده است. وزارت ورزش و ما باید به مسئولان فرهنگی مجلس و ... پاسخگو باشیم بنابراین باید مربیان ما از این فیلترها رد شوند. نقاط ضعف کرانچار و همچنین نقاط قوت او امروز مورد بررسی قرار گرفت. کرانچار مربی خوبی در سپاهان بوده ودر آنجا مسئله‌ای نداشته است اما اگر گزارش‌هایی برسد که نگران‌کننده باشد باید در مورد او تجدیدنظر کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه از کی‌روش خبری نیست، گفت: فردا با کی‌روش جلسه داریم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود اگر پول اردوی آفریقای جنوبی فراهم نشود این اردو لغو می‌شود، گفت: این مسئله صحت ندارد. مشکلی برای اردوی تدارکاتی نداریم.

وی در مورد سرانجام وضعیت کرانچار گفت: اگر کرانچار تأئید شد با او قرارداد می‌بندیم امروز در مورد مسائل فرهنگی و اخلاقی هم بحث شد اگر با او قرارداد نبستیم به سراغ گزینه‌های دیگری می‌رویم.

کفاشیان در مورد اینکه مسائل اخلاقی هم در این جلسه مطرح شد، گفت: بله ما در جمهوری اسلامی هستیم تمام مربیان داخلی و خارجی باید از نظر فنی و فرهنگی و اخلاقی باید تأئید شوند. البته در جلسه امروز بیشتر بحث فرهنگی و حقوقی بود اما بحث فنی هم مطرح شد. نکات مثبت کرانچار هم گفته شد و نکات منفی او هم مطرح شد.

وی در مورد اینکه این اولین جلسه است که در مورد یک مربی خارجی برگزار می‌شود، گفت: با ما چنین جلساتی تا کنون نداشته‌اند اما ظاهراً از خردادماه دستورالعمل ابلاغ شده است و ما مربی جدیدی قبل از خرداد نداشته‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه ممکن است زمان را از دست بدهیم، گفت: مسائل قانونی باید رعایت شود حتی اگر زمان را از دست بدهیم.

وی در مورد اینکه قلعه‌نویی گفته است فدراسیون فوتبال جزیره‌ای اداره می‌شود و منظورش چه بوده است، گفت: من نمی‌دانم از خودش بپرسید.

وی در مورد اینکه در بازی استقلال و راه‌آهن علیه کی‌روش موضع‌گیری شد و گفتند نکونام باند راه انداخته گفت: از این مسائل خبر ندارم. وی در مورد خرید دستگاه آنالیز گفت: از این مسئله هم بی‌خبر هستم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بدون تماشاگر شدن بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن گفت: این تصمیمی است که کمیته انضباطی و استیناف گرفته است و آنها ارکان قضایی و مستقل هستند. ما تلاش کردیم که این بازی بدون تماشاگر نباشد اما رأی کمیته استیناف بر این مسئله بود و ما به آن احترام می‌گذاریم.

وی در مورد اینکه حسن‌زاده خودش می‌گفت با محرومیت تماشاگران مخالف است اما اکنون چنین حکمی داده، گفت: محرومیت‌ها بر اساس قانون و سلیقه‌ها اعمال می‌شود. من هم خیلی موافق محرومیت تماشاگران نیستم. لذت فوتبال به حضور تماشاگرانش است. اما این حکم رکن قضایی است و ما به آن احترام می‌گذاریم.


ویدیو مرتبط :
محرومیت تماشاگران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعلیق محرومیت تماشاگران پرسپولیس/ پرسپولیس- صبا در حضور تماشاگر



تعلیق محرومیت تماشاگران پرسپولیس/ پرسپولیس- صبا در حضور تماشاگر

یک جلسه باقی مانده محرومیت تماشاگران پرسپولیس بمدت 6 ماه به حالت تعلیق در آمد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

یك جلسه باقیمانده از محرومیت تماشاگرانم پرسپولیس به حالت تعلیق در آمد تا آنها بتوااند بازی این تیم مقابل صبا را از نزدیك تماشا كنند.

به گزارش گل به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، صالحی رئیس کمیته استیناف اعلام کرد: در اجرای ماده 29 از آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه باقی مانده محرومیت تماشاگران پرسپولیس بمدت 6 ماه به حالت تعلیق در آمد. چنانچه در این مدت مرتکب چنین تخلفی شوند این محرومیت به مرحله اجرا در خواهد آمد./سایت گل