ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش پروین به خبر ائتلاف علیه دایی



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - واکنش پروین به خبر ائتلاف علیه دایی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در صورت موافقت وزارت ورزش و جوانان با قرارداد باشگاه و اسپانسر فصل آینده، حداقل چهار میلیارد تومان از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی پروین درباره آخرین وضعیت پرسپولیس گفت: پس از مذاکرات چند هفته‌ای با مدیران بانک رسالت که با حضور اعضای محترم هیأت مدیره و قائم مقام باشگاه پرسپولیس برگزار شد، با این بانک به عنوان اسپانسر فصل آینده به توافق رسیدیم و آنها قبول کردند که نیمی از مبلغ قرارداد را در مقطع کنونی به باشگاه پرداخت کنند تا مشکلات مالی تیم و باشگاه حل و فصل شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: فقط می‌توانم بگویم مبلغ قرارداد ما با بانک رسالت برای فصل آینده رکورد اسپانسر پیراهن را شکسته و این مبلغ قابل توجه است. بر اساس توافق موجود، ما می‌توانیم مشکلات مالی بازیکنان و تیم را تا حد زیادی حل و فصل کنیم.

پروین در ادامه به سایت پرسپولیس گفت: رقم توافق و قرارداد بی‌سابقه بوده و با مشارکت هواداران در این طرح، افزایش چشمگیرتری هم خواهد یافت. ما در سایه این توافق، مطالبات چندین ماهه کارکنان باشگاه و مشکل سند خودروی بازیکنان را حل و فصل کردیم اما به نظر می‌رسد با توجه به فرایند خصوصی‌سازی پرسپولیس و واگذاری سهام باشگاه موانعی بر سر راه امضای این قرارداد بوجود آمده است.

 

بر این اساس ما هم منتظر موافقت وزارت ورزش و جوانان هستیم. در صورتی که وزارت اجازه اجرای این قرارداد را صادر کند، حداقل چهار میلیارد تومان از مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت خواهد شد تا مشکلات مالی تیم که امان بازیکنان را بریده و دردسرهایی را برای آنها بوجود آورده است را حل و فصل کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: تا همین جای کار از همکاری و یاری وزارت ورزش و جوانان ممنون بوده و تشکر می‌کنیم. امیدواریم با موافقت وزارتخانه بتوانیم این قرارداد را اجرایی کرده و مشکلات را حل کنیم.

پروین همچنین درباره شایعه جلسه با محمد مایلی‌کهن و داریوش مصطفوی در مانتو فروشی و مذاکره با چند بازیکن برای فصل بعد گفت: بابت رواج این شایعات بسیار متاسفم و نمی‌دانم چه باید بگویم. من که اهل شکایت از رسانه‌ها نبودم اما نمی‌دانم این شایعه‌پردازی‌ها بر چه اساسی صورت می‌گیرد. بنده با هر کسی بخواهم جلسه داشته باشم، این کار را در باشگاه انجام می‌دهم و نیازی نیست که کسی را جای دیگری ببینم. همین آقای مصطفوی را چهار، پنج ماه است ندیدم و مایلی‌کهن را هم پس از آن جلسه پیشکسوتان ندیده‌ام.

 

در این مدت جز حل مشکلات مالی تیم و باشگاه و پیدا کردن راه حل برای آنها به هیچ چیز دیگری فکر نکرده‌ام. هیچ یک از این شایعات به قدر ذره‌ای صحت ندارد و من باید بگویم در صورت تکرار چنین شایعاتی اقدام قانونی خواهیم کرد. چرا که این شایعات با هدف تخریب روابط مدیر عامل باشگاه و سرمربی تیم و ضربه زدن به تیم و بازیکنان صورت می‌گیرد. به این ترتیب نمی‌توانم فقط به تکذیب شایعات قناعت کنم و ناچار خواهیم بود برای جلوگیری از تکرار این شایعات دست به اقدامات قانونی بزنیم.
اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
افشا گری های علی پروین علیه علی دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مهمانپرست به خبر تحریم های امارات علیه ایران



 

 

واکنش مهمانپرست به خبر تحریم های امارات علیه ایران

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به برخی اخبار مبنی بر محدودیتهای امارات برای شرکتهای ایرانی گفت: کشورهایی که در این مسیر گام بر می دارند شرکتهای خود را محروم کرده اند زیرا با این محدودیتها شرکتهای دیگر جایگزین می شوند.

رامین مهمانپرست سخنگوی دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه در نشست خبری که با حضور نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که پرسید آیا اخبار مبنی بر اعمال محدودیت های جدید برای شرکت های و اتباع ایرانی توسط کشور امارات مورد تایید است و چه واکنشی نسبت به این موضوع صورت گرفته است، تصریح کرد: تحریم ها اگر بر مبنای قطعنامه 1929 شورای امنیت باشد اصل آن را غیر منطقی می دانیم و اگر فراتر از آن باشد مورد تایید بسیاری از کشورهای دنیا نیست.

وی تاکید کرد: یکجانبه گرایی ها در راستای اهداف برخی کشورهای غربی است اما اینکه این تحریم ها موثر است یا خیر، فکر نمی کنیم تاثیر چندانی در مسیر حرکت ملت بزرگ ایران داشته باشد و ملت ما راه خود را پیدا کرده واین مسیر را دنبال می کند.

مهمانپرست در عین حال عنوان کرد: کشورهایی که در این مسیر گام بر می دارند شرکت های خود را محروم کرده اند و به شرکتهای خود فشار وارد می کنند چرا که با این محدودیت ها، شرکت های دیگر جایگزین می شوند.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سئوالی در رابطه با پیگیری حقوقی عهد شکنی روس ها در خصوص سامانه های اس 300 نیز گفت: بین دو کشور قراردادی امضا شده و تعهد طرفین پیرامون آن مشخص است و بر اساس آن عمل خواهد شد.

وی همچنین گفت: توصیه دوستانه ما به روسها این است که منافع بلند مدت ملت روسیه را با وارد شدن به بازی های آمریکا تحت تاثیر قرار ندهند...../تحلیل:عصرایران