ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش پرسپولیس به لیست ۲۱ بازیکن محروم


مسئولان باشگاه پرسپولیس، بحث سرباز بودن ماهینی را رد کردند.

خبرگزاری تسنیم: در شرایطی که امروز اعلام شد حسین ماهینی یکی از 21 بازیکنی است که مشمول خدمت سربازی است و باید این دوران را سپری  کند مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که این بازیکن در دوران مدیریت رویانیان در دانشگاه علوم کاربردی پرسپولیس ثبت نام کرده و مشمول خدمت سربازی نیست.

این در شرایطی است که غیر از ماهینی 20 بازیکن دیگر که در بین آنها نام‌های مطرحی همچون میلاد غریبی، علی حمودی و ... دیده می‌شود که مشمول خدمت سربازی شده‌اند و باید به سربازی بروند.
 


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات محروم شد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سرپرست پرسپولیس به وجود بازیکن استقلال در لیست علی دایی



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی

 

 اخبار ورزشی - واکنش سرپرست پرسپولیس به وجود بازیکن استقلال در لیست علی دایی

همیشه باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت اما دعوت نشدن پیام صادقیان به اردوی نهایی تیم ملی جای تعجب داشت.

 محمد پنجعلی در مورد لیست علی دایی که برخی‌ها می‌گویند بازیکن استقلالی نیز در آن دیده می‌شود، اظهار داشت: خیر در لیست ما بازیکن استقلالی نیست و از این تیم بازیکنی نخواهیم گرفت.

وی در مورد دعوت نشدن پیام صادقیان به اردوی نهایی تیم ملی نیز گفت: واقعا حق صادقیان بود که به تیم ملی برای برزیل دعوت شود اما مربیگری سلیقه‌ای است و باید به نظر مربی احترام گذاشت اما همه می‌دانند که پیام صادقیان در سالی که چهره کمتری در لیگ ایران دیدیم یک پدیده بود.

پنجعلی ادامه داد: مطمئن باشید صادقیان امسال به تیم ملی دعوت نشود سال دیگر در تیم ملی حضور پیدا می‌کند و مشکل خاصی نیست و برای تیم ملی می‌تواند مؤثر باشد. پیام یک استثنا در فوتبال ما است اما ما نمی‌توانیم درباره نظر سرمربی حرفی بزنیم و یا درباره آن بحث کنیم. پیام جوان است و هنوز فرصت دارد.

وی درباره مشکلات حساب‌ها و مالی پرسپولیسی‌ها نیز گفت: هنوز که من با شما حرف می‌زنم هیچ مشکلی حل نشده، پول هست می‌خواهند به حساب بریزند اما نمی‌شود. هنوز حساب‌های ما بسته است، فعلا خبری نیست و من امیدوارم که این مشکل حل شود. ما هنوز با بازیکنان فصل گذشته خود صحبتی نداشتیم اما به برخی بازیکنانی که در لیست ما برای فصل آینده هستند فقط یک ندا دادیم و کاری دیگر از دستمان برنمی‌آید اما هنوز با این افراد به صورت قطعی پای میز مذاکره ننشسته‌‌ایم. امیدوارم مشکلاتمان زودتر حل شود تا بتوانیم راحت‌تر کار خودمان را دنبال کنیم.
 اخبار ورزشی - فارس