ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش هیتسفلد به شکست تحقیر آمیز برابر فرانسه



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال فرانسه

 
 اخبار ورزشی - جام بیستم - برزیل ۲۰۱۴
دشان: بعد از چنین عملکردی احساس می‌‌کنم عالی هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه تاکید کرد احساس می‌کند تیمش بعد از چنین نمایشی بسیار عالی است.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال فرانسه در دومین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل موفق شد با نتیجه پنج بر دو سوییس را شکست دهد.

در این دیدار اولیویه ژیرو 17، بلیز ماتوییدی 18، متیو والبوئنا 40، کریم بنزما 67 و موسا سیسوکو 73 برای فرانسه و بلریم زماییلی 81 و گرانیت ژاکا 87 برای سوییس گلزنی کردند.

دیدیه دشان در مورد این دیدار گفت: بازی ما عالی بود. تیم‌ خوبی داریم و گل‌های زیبایی هم به ثمر رساندیم. این یک برد خوب برای ما است. بعد از نمایش خوبمان در این دیدار احساس می‌کنم عالی هستیم و در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم وارد دروازه سوییس کنیم. آماده رقابت‌ با هر تیمی هستیم.

دشان در ادامه گفت: برای صدرنشین شدن در این گروه باید یک دیدار دیگر صبر کنیم. همه بازیکنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. خودمان را خیلی خوب برای این دو دیدار آماده کرده بودیم. دوست داریم کارمان را با موفقیت در دور مقدماتی به پایان برسانیم. هنوز در دور نخست قرار داریم. تیم‌های قدرتمند دیگری هم در این جام هستند. نمی‌توانیم خودمان را شانس نخست قهرمانی بدانیم.


                                             ..........................................

 

 هیتسفلد: این یک روز سیاه برای فوتبال سوییس بود

سرمربی تیم ملی سوییس پس از شکست ۵ بر ۲ مقابل فرانسه تاکید کرد این یک روز سیاه برای فوتبال سوییس بوده است.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال فرانسه در دومین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل موفق شد با نتیجه پنج بر دو سوییس را شکست دهد.

در این دیدار اولیویه ژیرو 17، بلیز ماتوییدی 18، متیو والبوئنا 40، کریم بنزما 67 و موسا سیسوکو 73 برای فرانسه و بلریم زماییلی 81 و گرانیت ژاکا 87 برای سوییس گلزنی کردند.

اوتمار هیتسفلد در خصوص این دیدار عنوان کرد: این یک روز سیاه برای فوتبال سوییس بود. با دو گلی که در 15 دقیقه ابتدایی وارد دروازه ما شد، همه چیز از بین رفت. در این دیدار نتوانستیم در سطحی که توانایی آن را داشتیم فوتبال بازی کنیم. فرانسه از اشتباه‌های ما استفاده کرد تا اختلاف را بیشتر کند. آنها تیمی بسیار قدرتمند هستند.

هیتسفلد افزود: هنوز هم شانس خوبی برای صعود به مرحله بعد داریم. با دو گلی که در دقیقه‌های پایانی زدیم ثابت کردیم تیم‌مان همچنان زنده است. صعود به مرحله حذفی هنوز هم در دسترس ما قرار دارد. سرنوشت‌مان در دست خودمان است. باید زخم‌هایی که در این دیدار خوردیم را التیام بخشیم. باید اشتباه‌هایمان را آنالیز کرده و خودمان را به بازی‌ها برگردانیم.
 اخبار ورزشی - فارس
 


ویدیو مرتبط :
شکست تحقیر آمیز یک گله ببر از یک لک لک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش اسکولاری به دومین شکست تحقیر آمیز برزیل در جام جهانی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورشی - اسکولاری: استعفا نمی‌کنم/ نمی‌توانم تا آخر عمرم گریه کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل پپس از شکست مقابل هلند و کسب عنوان چهارم در رقابت‌های جام‌جهانی اعلام کرد که از سمت خود استعفا نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیز فلیپه اسکولاری پس از شکست سه بر صفر مقابل هلند در دیدار رده‌بندی رقابت‌های جام‌جهانی و باخت هفت بر یک در نیمه‌نهایی مقابل آلمان اعلام کرد که از سمت خود استعفا نخواهد کرد و افزود: فدراسیون در این باره تصمیم می‌گیرد.

وی اظهار داشت: فدراسیون و رئیس جدید آن در این باره تصمیم خواهند گرفت. می‌خواهم به همه یادآوری کنم که در سه حضورم در جام‌جهانی به عنوان سرمربی، تیمم همیشه در میان چهار تیم برتر بوده‌ است. نمی‌توانم اینجا بشینم و تا آخر عمر گریه کنم.

اسکولاری ادامه داد: عالی بازی کردیم و موقعیت‌های گلزنی خوبی فراهم کردیم. این بازیکنان سال گذشته قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شده‌اند و پایه تیم آینده خواهند بود.
اخبار ورزشی - فارس