ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش هواداران استقلال به شایعات اخیر


برخی از هواداران استقلال پلاکاردهایی آورده بودند که روی آن نوشته شده بود "ما امسال مشکلی نداریم لطفاً‌ حاشیه‌سازی نکنید"، ظاهراً این پلاکارد خطاب به برخی بازیکنان قدیمی استقلال است که علیه قلعه‌نویی مصاحبه‌هایی را انجام داده بودند.

فارس: بهرام افشارزاده پیش از شروع مسابقه به رختکن استقلال رفت و با بازیکنان صحبت کرد و گفت: من به و عده‌ای که به شما دادم عمل می‌کنم و امیدوارم امروز هم پیروز از مسابقات خارج شوید.

* در سه راه دهکده المپیک تصادف شدیدی رخ داده بود که یک خودروی 206 با یک پراید تصادف کرده بود و خودروی 206 واژگون و 3 نفر مصدوم داخل آن بودند، همین تصادف باعث ترافیک شدید شده بود.

* برخی از هواداران استقلال پلاکاردهایی آورده بودند که روی آن نوشته شده بود "ما امسال مشکلی نداریم لطفاً‌ حاشیه‌سازی نکنید"، ظاهراً این پلاکارد خطاب به برخی بازیکنان قدیمی استقلال است که علیه قلعه‌نویی مصاحبه‌هایی را انجام داده بودند.

* افشارزاده، تاج و امیر عرب از خبرنگاران پیش از شروع مسابقه به مناسبت روز خبرنگار تجلیل کردند.

* بهرام افشارزاده بیانیه‌ای در حمایت از کودکان و مردم غزه قرائت کرد.

* پرویز برومند، افجعی، نظری جویباری از جمله چهره های ویژه حاضر در ورزشگاه هستند.

* ترکیب تیم استقلال خوزستان به این شرح است: پرویز کریمی، مجید حیدری، محمد طیبی، موسی کولی‌بالی، میثم مجیدی، هادی خنیفر، محمدرضا مهدوی، رضا کاردوست، روح‌الله سیف‌اللهی، دیابارا و مهدی مؤمنی.

* حنیف عمران‌زاده هم در جایگاه ویژه حضور دارد، او به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استقلال را تا چند هفته همراهی کند.

* هاشم بیگ‌زاده پیش از شروع مسابقه به سمت عبدالله ویسی رفت و با او خوش و بش کرد.


ویدیو مرتبط :
واکنش احسان علیخانی به شایعات چند روز اخیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش علی دایی به شایعات اخیر درباره بازی استقلال؛ من دایی ام، سیاه بازی بلد نیستم!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رادنیوز

سرمربی صبای قم نسبت به شایعات اخیر پیرامون این که به این دلیل گفته استقلال را می برم که دل هواداران پرسپولیس را به دست بیاورد، واکنش نشان داد!

به گزارش رادنیوز، وقتی علی دایی در واکنش به ادعای منصوریان که گفته بود: «با شکست دادن پرسپولیس مسیر قهرمانی را برای استقلال هموار می کند.»، گفت: «منصوریان یادش باشد کسی که روز آخر با استقلال بازی دارد، منم!»، عده ای از منتقدین دایی گفتند سرمربی صبا چون به دلیل شکایت از باشگاه پرسپولیس از چشم هواداران مجموعه سرخ افتاده، می خواهد با این حرف، دل هواداران را به دست آورد.

اما دایی بعد از شکست پرسپولیس مقابل نفت که به از دست رفتن صدر جدول منجر شد، دوباره تاکید کرد که تمرکزش برای بازی با استقلال به هم نمی خورد و حتما این تیم را متوقف می کند.

روز گذشته یکی از دوستان نزدیک دایی به او گفت: «این حرفی که شما زدی با توجه به شکایت تان سوءتفاهم ایجاد کرده و عده ای می گویند علی آقا می خواهد ماجرای شکایت را از ذهن هواداران پاک کند.»

دایی هم به این حرف واکنش نشان داد و با لبخند گفت: «همه من را می شناسند و می دانند سیاه باز نیستم. این چه حرفی است، من علی دایی هستم و حرفم را رک می زنم. از حقم نمی گذرم و اجازه نمی دهم کسی من را بچه فرض کند اما دلیل نمی شود پرسپولیس را دوست نداشته باشم و برای خوشحالی هواداران پرسپولیس کاری نکنم.»