ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش نتانیاهو به تلاش فلسطین برای تعلیق رژیم صهیونیستی از فیفا



اخبار,اخبارورزشی,تعلیق رژیم صهیونیستی از فیفا

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد اقدامات این رژیم باعث بی‌نتیجه ماندن تلاش‌های فلسطین برای تعلیق فدراسیون فوتبال اسرائیل از فیفا شده است.

  بنیامین نتانیاهو روز گذشته (جمعه) مدعی شد که تلاش‌های اسرائیل باعث بی‌نتیجه ماندن اقدامات فلسطین برای تعلیق اسرائیل از فیفا شده است.

این اقدامات پس از انصراف فدراسیون فوتبال فلسطین از پیشنهادش مبنی بر تعلیق عضویت رژیم صهیونیستی از بنده اجرایی فیفا مطرح شد.

نتانیاهو در بیانیه‌ای اعلام کرد: تا زمانی که آنها (فلسطینیان) چنین اقداماتی را انجام می‌دهند به جای نزدیکتر شدن به صلح تنها باعث ایجاد فاصله خواهد شد.

وی در ادامه اعلام کرد که تنها راه دستیابی با راه‌حل دو دولت انجام مذاکرات به صورت مستقیم است .

با وجود عقب‌نشینی فدراسیون فوتبال فلسطین از درخواست قبلی خود کنگره فیفا با اعمال اصلاحاتی مبنی بر ایجاد یک کمیته نظارت بر نحوه فعالیت فدراسیون‌ رژیم صهیونیستی موافقت کرد.

جبرئیل رجوب، رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین پس از ممانعت از پیگری درخواست خود گفت: تصمیم گرفتیم که از درخواست خود برای تعلیق انصراف دهیم اما این به معنی پایان مقاومت نیست.

فدراسیون فوتبال فلسطین اسرائیل را به مخالفت و ایجاد محدودیت در عبور و مرور بازیکنان فوتبال بین نوار غزه و کرانه باختری متهم کرده است.

 اخبار  ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
به تمسخر گرفتن "نتانیاهو" در پارلمان رژیم صهیونیستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای رژیم صهیونیستی درباره تلاش حماس برای ترور نتانیاهو



اخبار بین الملل,خبرهای بین الملل,رژیم صهیونیستی

یک روزنامه نگار اسرائیلی مدعی شد که در جریان صورت جلسه بازجویی از یک گروه وابسته به جنبش مقاومت اسلامی "حماس" که سعی در ترور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را داشت، قرار دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، "یهوشوع بنرر" اعلام کرد که تیم مذکور حماس ماه دسامبر گذشته در محله ابو دیس شناسایی و اعضای آن بازداشت شدند.

وی مدعی شد که این تیم عملیاتی یک کارگاه ساخت مواد منفجره داشت و به ادعای سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی "شاباک" حماس قصد داشت از مواد منفجره تولید شده در این کارگاه را برای ترور بنیامین نتانیاهو استفاده کند.

این روزنامه نگار صهیونیست تصریح کرد که یکی از اعضای این تیم عملیاتی به نام "حازم صندوقه" سعی در کار گذاشتن یک بمب در زیر سن یک تالار واقع در خیابان بالفور در بخش غربی قدس را داشت که قرار بود نتانیاهو از آنجا بازدید کند.

وی مدعی شد که این جوان فلسطینی که در همان تالاری که قرار بود نتانیاهو و برخی شخصیت‌های دیگر حزب لیکود در آنجا ترور شوند، کار می‌کرد، بازداشت شده است.

 

اخبار بین الملل - ایسنا