ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش مهاجم ذوب به حضور در پرسپولیس


مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن از شایعه حضورش در پرسپولیس در نیم‌فصل دوم اظهار بی‌اطلاعی کرد. خبرگزاری تسنیم: مرتضی تبریزی در خصوص اینکه گفته می‌شود پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم تمایل به جذب او دارد گفت: من چیزی در این باره نشنیده‌ام و نمی‌دانم چنین موضوعی صحت دارد یا خیر. تا حالا چیزی در مورد پیشنهاد پرسپولیس نشنیده بودم. با باشگاه ذوب‌آهن یک فصل دیگر هم قرارداد دارم و در این زمینه چیزی دست من نیست.

وی در خصوص وضعیت ذوب‌آهن در لیگ برتر و اینکه برخی معتقدند این تیم جزو شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است تاکید کرد: ما تیم خوبی داریم و امسال هم می‌توانیم جزو مدعیان باشیم. می‌خواهیم فعلا چراغ خاموش حرکت و در یک زمان مناسب خودمان را جدا کنیم.

تبریزی عنوان کرد: بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم و فکر می‌کنم ذوب‌آهن ابزار قهرمانی در لیگ برتر را در اختیار دارد. امیدوارم امسال به این افتخار دست پیدا کنیم.


ویدیو مرتبط :
ذوب شدن ذوب آهن و صعود پرسپولیس به نیمه نهایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش جالب روزنامه آلمانی به حضور مهاجم سابق پرسپولیس در تمرینات بایرن مونیخ



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - واکنش جالب روزنامه آلمانی به حضور مهاجم سابق پرسپولیس در تمرینات بایرن مونیخ

روزنامه تاگس سایتونگ چاپ مونیخ به حضور وحید هاشمیان در تمرینات بایرن مونیخ واکنش جالبی نشان داده است.

حضور وحید هاشمیان مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که این روزها به دلیل گذراندن دوره پورولایسنس فوتبال در تمرینات بایرن مونیخ حاضر می‌شود با واکنش جالب رسانه‌های آلمانی مواجه شده است.


روزنامه تاگس‌سایتونگ چاپ مونیخ در این باره نوشته: وحید یک آشنای قدیمی از خانواده بایرن است که هم اکنون در خیابان زبنر مونیخ دیده می‌شود و امیدوار است در این محل این بار خوش اقبال‌تر از قدیم که بازیکن بایرن مونیخ بود و مدت زیادی در این تیم حضور نداشت این بار بتواند حضوری موفق‌تر داشته باشد.

این روزنامه در ادامه می‌نویسد اکنون برای یک دوره کامل آموزشی، وحید هاشمیان شال و کلاه کرده تا در بایرن مونیخ کارآموزی کند. او در تابستان 2004 و زمانی که مربی بایرن مونیخ، فیلیکس ماگات بود به این تیم آمد. او پیش از این در بوخوم بازی می‌کرد و بازیکنی بود که آن زمان به خاطر ضربات سر قوی که می‌زد به هلیکوپتر معروف شده بود و برای بوخومی‌ها در 87 بازی بوندس لیگا 34 گل به ثمر رساند اما وقتی به بایرن مونیخ آمد حد و اندازه‌های این تیم برایش بزرگ بود. چرا که فقط برای یک فصل و با 9 حضور در لباس بایرن مونیخ در بوندس لیگا نتوانست گلی به ثمر برساند.

تاگس سایتونگ در ادامه می‌نویسد: وحید به همین دلیل مجبور شد دوباره تغییر تیم بدهد و از بایرن برود ولی حالا این ایرانی دوباره به خیابان زبنر بازگشته به این دلیل که دوره کارآموزی مربیگری فدراسیون فوتبال آلمان را سپری می‌کند. این چهره 38 ساله ایرانی این روزها همه حرکات پپ گواردیولا را زیر نظر دارد و چه کسی می‌داند شاید هاشمیان دوباره و در آینده‌ای نه چندان دور دوباره در بوندس لیگا آفتابی شود.
اخبار ورزشی - فارس