ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش مدیر عامل سپاهان به قهر و خداحافظی محرم نویدکیا



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,نویدکیا

اصغر باقریان می گوید اصلا نمی داند محرم قرار است به فوتبال ادامه دهد یا نه.

به گزارش خبرآنلاین؛ قبل از بازی سپاهان و نفت تهران بود که خبر رسید محرم نویدکیا کاپیتان تیم اصفهانی از این تیم رفته است. حتی رسول نویدکیا برادر او این خبر را تائید کرد. مدیرعامل سپاهان اما در واکنش به قهر و خداحافظی این بازیکن به خبرآنلاین می گوید: «من هم فقط شنیدم که محرم از سپاهان خداحافظی کرده است. این خبر فقط در رسانه ها و فضای مجازی پخش شده است، در حالی که نویدکیا مستقیما چیزی به باشگاه سپاهان اعلام نکرده است.

 

ملاک قضاوت ما هم این خبرها نیست. نویدکیا اگر می خواهد در سپاهان نباشد باید این را مستقیما به باشگاه اعلام کند نه اینکه ما خبرش را در فضای مجازی ببینیم.» او در پاسخ به این سوال که چرا نویدکیا با وجود قرارداد با سپاهان، در تمرینات شرکت نمی کند، جواب می دهد: «نویدکیا با آن شکل با سپاهان قرارداد ندارد. او هر بازی که برای تیم انجام دهد، پول می گیرد.»


اما آیا غیبت نویدکیا در تمرینات جریمه مالی برای او خواهد داشت؟ باقریان پاسخ می دهد: «باید اول معلوم شود که نویدکیا می خواهد فعالیتهای فوتبالی اش را ادامه بدهد یا نه؟ پس از آن ما تصمیم گیری خواهیم کرد. ولی فعلا ما اطلاعات دقیقی درباره وضعیت محرم نداریم.»

 


ویدیو مرتبط :
حواشی بازگشت نویدکیا به سپاهان بعد از قهر طولانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش جالب مدیر عامل تراکتور به خبر حضور مظلومی روی نیمکت این تیم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

واکنش جالب مدیر عامل تراکتور به خبر حضور مظلومی روی نیمکت این تیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در واکنش به خبر حضور مظلومی در این تیم گفت: «اگر خواب دیدید خیر است.»

فارس:  محمد حسین جعفری درباره حضور امیر قلعه نویی در استقلال و شایعه پیوستن پرویز مظلومی در این تیم صحبت های زیر را انجام داد:

 

* اوضاع تراکتورسازی چطور است؟

- می بینید که چطور است. سرمربی از دستمان پرید.

 

* اما خودتان او را حفظ نکردید؟

- ما می خواستیم اما خودش رفت. وقتی شنیدیم امیر قلعه نویی با استقلال امضا کرده دیگر از او قطع امید کردیم.

 

* شایعه شده قرار است پرویز مظلومی به تبریز بیاید؟

- خواب دیدید خیر است. ما تا حالا به او فکر نکرده ایم.

 

* با علی دایی به کجا رسیدید؟

- به هیچ جا. او مسافرت است و نتوانستیم با دایی ارتباط بگیریم.

 

* قضیه تاپ مولر چیست؟

- نمی دانم کدام هواداری این خبر را شنیده و در وب سایت خودش نوشته است. تاپ مولر یکی از گزینه های خارجی ما هست اما مذاکره ای نشده است. ما هنوز به گزینه ها خود زنگ نزده ایم. فقط با ابراهیم زاده حرف زده بودیم که او هم به نفت تهران رفت.

 

* شنیدیم نیم نگاهی هم به دنیزلی دارید؟

- چه کسی گفته؟ ما اصلا به گزینه های ترکیه ای فکر نمی کنیم.

 

* مذاکره با فونیکه‌سی به کجا رسید؟

- اصلا مذاکره ای نداشتیم. ما بازیکنان خارجی خود را انتخاب کرده ایم. فلاویو لوپز می ماند. دو بازیکن پرتغالی دیگر هم امروز عصر با ما قرارداد امضا می کنند. یک سهمیه آسیایی می ماند که فعلا این سهمیه را حفظ می کنیم./فارس