ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش لوپس به جدایی کاسیاس از رئال


دروازه‌بان اسپانیایی پیشین رئال‌مادرید، به جدایی پرحرف و حدیث هموطنش از کهکشانی‌ها واکنش جالبی نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: دیه‌گو لوپس، همان دروازه‌بانی که تابستان سال گذشته در رقابت با ایکر کاسیاس و کیلور ناواس برای ایستادن در دروازه‌ رئال‌مادرید تسلیم و راهی میلان شد، از خروج کاسیاس از سانتیاگو برنابئو برای پیوستن به پورتو چندان متعجب نشده است.

او در این خصوص گفت: فکر می‌کنم که راجع به دروازه رئال‌مادرید به اندازه کافی صحبت شده باشد، چه زمانی که من در این تیم بودم و چه از زمانی که این تیم را ترک کرده‌ام. رفتن به پورتو تصمیمی بوده که کاسیاس خودش گرفته است و نمی‌توان چیز زیادی درباره‌اش گفت. او برای رئال‌مادرید کارهای فراوانی انجام داد و نمی‌شود این موضوع را انکار کرد.

لوپس ادامه داد: همه ما یک روز به هر دلیلی می‌رویم و گاهی اوقات شرایط تغییر می‌کند. من برای ایکر در پورتو آرزوی موفقیت می‌کنم. رابطه من با کاسیاس بسیار خوب است و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. در حال حاضر من 100 درصد روی عملکرد خودم در میلان تمرکز دارم و از وضعیتم در این تیم بسیار راضی هستم.

سنگربان پیشین سویا درباره دروازه‌بان جدید رئال‌مادرید، کیکو کاسیا، هم اظهار داشت: کاسیا را خوب می‌شناسم و امیدوارم که در تیم جدیدش همه چیز بر وفق مراد او باشد.


ویدیو مرتبط :
واکنش های تاریخی ایکر کاسیاس به مناسبت جدایی اش از رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سرمربی جدید رئال مادرید به شایعه جدایی رونالدو



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

سرمربی جدید رئال مادرید گفت: جدایی رونالدو از مادرید شایعه است چرا که من رونالدوی آماده و بدون حاشیه را لازم دارم.

 رافائل بنیتس سرمربی اسپانیایی و جدید رئال مادرید از همین حالا به دنبال ساختن تیمی قدرتمند برای فصل بعد است. او درباره حضور در تیم رئال مادرید گفت: من یک مربی ایده‌آل برای تیم‌های جوان هستم و سال‌های زیادی با بازیکنان جوان کار کرده‌ام و درک می کنم که شرایط چگونه است. مسئولیت اصلی من در تیم نخست است اما به این معنی نیست که توجهی به تیم‌های جوانان و پایه نخواهم داشت. من گفتگویی با زیدان داشتم و مطمئنم که رابطه خوبی با هم خواهیم داشت اما باید روی تیم اصلی تمرکز کنم. روز گذشته من برخی از بازیکنان جوان تیم دوم را دیدم و اگر آنها به اندازه کافی خوب باشند سعی خواهم کرد به آنها کمک کنم اما با زیدان هماهنگ خواهم بود.

رافائل بنیتس درباره احتمال جدایی کریستیانو رونالدو گفت: به عقیده من رونالدو ستاره کلیدی رئال مادرید است و به عنوان مربی رئال مادرید دوست ندارم این بازیکن بزرگ را از دست بدهم. البته همیشه شفاف و راحت حرف زده‌ام و دلیلی ندارد برای جلب رضایت رونالدو حرف اصلی خودم را بر زبان نیاورم. اگر قرار است رونالدوی پرحاشیه از رئال مادرید برود من هم از این جدایی استقبال می‌کنم اما رونالدوی بدون حاشیه را دوست دارم و دلم نمی‌خواهد این بازیکن را از دست بدهم.

بنیتس درباره خریدهای احتمالی رئال مادرید گفت: حقیقت این است که به غیر از نام 5 بازیکن از تیم دوم رئال مادرید و سه بازیکن جوان از ناپولی هیچ اسم دیگری به فلورنتینو پرس نداده‌ام و اگر خرید یا فروشی در راه است با هماهنگی من انجام خواهد شود. در کل نیازی به خرید بازیکن جدید نمی‌بینم و تیم را در بهترین شرایط ارزیابی می‌کنم.

باشگاه رئال مادرید روز گذشته هر گونه مذاکره برای جذب مارکو وراتی را رد کرد ولی همچنان این بازیکن در کنار ده‌خیا از اهداف رئال مادرید در تابستان هستند.


 اخبار ورزشی  -  ایسنا