ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش قلعه نویی به گروه ایران در جام ملت های آسیا



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال استقلال

 

اخبار ورزشی - گل‌محمدی با بازیکنان جوانش تیم خوبی درست کرده است
قلعه‌نویی: گروه ایران در جام ملت‌ها سخت است/ نفت و استقلال در کورس قهرمانی هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال قرعه ایران در جام ملت‌های آسیا را سخت ارزیابی کرد.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نفت اظهار داشت: در ابتدا نوروز آریایی را خدمت ملت بزرگ ایران تبریک گفته و امیدوارم سال جدید سالی خوب برای اهالی ورزش و فوتبال ایران باشد.

وی افزود: امیدوارم درگذشت مرزبان ایرانی صحت نداشته باشد زیرا از رشادت‌های فرزندان بزرگ ایران است که ما امنیت داریم و عده‌ای جوان برای دفاع از ناموس ما جان خود را کف دست گذاشته و اینگونه به ما امید می‌دهند همچنین امیدوارم دیگر مرزبانان ایرانی نیز هر چه سریعتر آزاد شوند.

وی در خصوص بازی فردا گفت: بازی سختی در پیش داریم چون استقلال و نفت به همراه دیگر تیم‌های بالا نشین شانس قهرمانی دارند ما بعد از بازی با الجزیره بیشتر روی مسائل روحی و روانی تیم کار کردیم و امیدوار هستیم بیگ‌زاده، حیدری و جمشیدیان در شرایط ایده‌آل قرار داشته باشند البته تیموریان و اکبرپور را قطعا در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی استقلال تاکید کرد نفت بسیار جوانی است که از یک مربی جوان و خوب استفاده می‌کند امیدوارم ما بتوانیم از این تیم‌ها الگوبرداری کنیم چون این باشگاه‌ها در ایران الگو مدار هستند.گل‌محمدی با یک عده جوان تیم خوبی درست کرده و ما هم خوشحال هستیم که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و این موضوع به کیفیت فوتبال دو تیم اضافه خواهد کرد.

قلعه‌نویی در خصوص قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا و حضور ایران در گروه امارات، قطر و بحرین گفت: البته مسئولان تیم ملی باید در این خصوص صحبت کنند ولی به اعتقاد من قرعه ایران سخت است. باید گروه‌های دیگر را هم دید ولی طبیعتا تیم ملی ما که به جام جهانی رفته انشاالله بعد از پایان این مسابقات جام ملت‌ها را هم با قدرت آغاز خواهد کرد.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
بهترین واکنش های جام ملت های آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجیدی: قهرمانی آسیا از حضور در جام‌جهانی ارزشمندتر است/ قلعه‌نویی موفق‌ترین مربی ایران است



وضعیت فوتبال ایران,موفق‌ترین مربی ایران,قلعه‌نویی


رویای آبی فوتبال ایران
مجیدی: قهرمانی آسیا از حضور در جام‌جهانی ارزشمندتر است/ قلعه‌نویی موفق‌ترین مربی ایران است

فرهاد مجیدی می‌گوید قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا کارنامه‌اش را در دوران بازیگری تکمیل خواهد کرد. .

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال اعلام کرد امیدوار است بتواند با استقلال به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دست یابد.

فرهاد مجیدی در بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا موفق شده است سه گل برای استقلال به ثمر برساند؛ تیمی که تاکنون توانسته دو بار به قهرمانی در آسیا دست یابد.
فرهاد مجیدی همراه استقلال اکنون در مرحله یک چهارم نهایی باید دو بازی رفت و برگشت با تیم بوریرام تایلند در ماه‌های مرداد و شهریور بازی کند.

فرهاد مجیدی در قهرمانی العین در لیگ قهرمانان آسیا نقش مهمی داشت و توانست در سال 2003 به قهرمانی در این جام دست یابد. او در سال 1999 با استقلال در فینال شکست خورد.
فرهاد مجیدی 37 ساله اکنون امیدوار است بتواند آبی‌های تهران را به سومی قهرمانی در آسیا برساند.

او در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: قهرمانی با العین در لیگ قهرمانان آسیا یکی از بهترین لحظات فوتبالی من و یکی از افتخارات من در دنیای فوتبال بوده است. اما کسب لیگ قهرمانان آسیا با استقلال برای من بیشتر، بااهمیت‌تر خواهد بود. 

این شاید تنها آرزوی فوتبالی‌ام باشد که هنوز به سرانجام نرسیده است. اگر بتوانیم امسال با استقلال به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برسیم، برای من به شخصه لذت‌بخش‌تر از بازی با تیم ملی در جام جهانی است.

مجیدی ادامه داد: استقلال تیمی محبوب در آسیاست. ما تیمی بسیار قوی هستیم که نتایج بسیار خوبی در آسیا کسب کردیم. می‌دانیم که با حریف بسیار سختی بازی خواهیم داشت. در حال حاضر تمرکزمان بر روی دو بازی‌مان با تیم تایلندی است تا بتوانیم حضورمان در جمع چهار تیم برتر آسیا را قطعی کنیم.

اگرچه فرهاد مجیدی معمولاد در مقاطع مختلف در تیم ملی ایران حضور داشته اما او نتوانست در جام جهانی 2006 آلمان همراه تیم ملی باشد. در آن زمان برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران نام او را از لیست بازیکنان اعزامی به جام جهانی 2006 خط زد اما به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی توانسته در استقلال به موفقیتی که می‌خواسته برسد. او اکنون چهارمین دوره حضورش در استقلال را سپری می‌کند و برای این تیم بیش از یک بازیکن ارزش دارد.

او در بازی‌های آسیایی جام‌های مهمی دریافت کرده است. او با استقلال در سال 2012 در گروه D مسابقه‌ها جلوتر از الهلال عربستان و العین به مرحله دوم صعود کرد و اکنون امیدوار است بتواند با پیروزی بر بوریرام به عنوان یک تیم ایرانی در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان باشد.
بوریرام حریف نماینده ایران در این مرحله، توانست بنیادکار ازبکستان را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کند و به جمع 8 تیم برتر این جام صعود کند.

فرهاد مجیدی درباره بازی با بوریرام تایلند می‌گوید: من تنها یک بار با یک تیم تایلندی بازی کردم که آن هم برمی‌گردد به زمانی که در تیم العین حضور داشتم. زمانی که در العین بودم با تیم ساسانا بازی کردیم. آن‌ها تیمی بسیار قوی بودند اما اطلاعی از تیم بوریرام ندارم. می‌خواهیم که بازی‌های آن‌ها را ببینیم و تحلیل کنیم.

 

ما هیچ حریفی را در لیگ قهرمانان آسیا دست کم نمی‌گیریم اما فکر نمی‌کنم که کار سختی برابر آن‌ها داشته باشیم. امیدواریم که بتوانیم یک پیروزی خوب در این مرحله کسب کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم. دوست داریم که در بازی رفت کار را برابر این تیم تمام کنیم. امیدوارم هواداران ما را در این بازی تنها نگذاریم تا بتوانیم به پیروزی ارزشمندی دست یابیم.

کاپیتان استقلال ادامه داد: لیگ قهرمانان آسیا سال به سال پیشرفت می‌کند و تیم‌هایی که در این لیگ به قهرمانی برسند تیم‌های واقعا قوی در سطح قاره بودند. فوتبال آسیا در کل و تیم‌های کره‌ای به طور خاص در طول چند سال گذشته پیشرفت زیادی داشتند. امسال استقلال نماینده‌ی فوتبال ایران در آسیا بوده است و من امیدوارم بتوانیم به قهرمانی در سال جاری برسیم.

امیر قلعه‌نویی سرمربی موفق ایرانی که قهرمانی‌های زیادی در لیگ ایران داشته است مجددا به استقلال برگشته تا همراه جواد نکونام بتوانند فصل موفقی را برای استقلال رقم بزنند. قلعه‌نویی پیش از این در سال‌های 2010 و 2011 توانسته بود با سپاهان قهرمان لیگ ایران شود. فرهاد مجیدی درباره امیر قلعه‌نویی می‌گوید: قلعه‌نویی موفق‌ترین مربی ایرانی است. او با تیم‌های مختلف توانسته موفقیت‌های خوبی رقم بزند و همیشه در استقلال یک مربی بسیار محبوب به شمار می‌رود. امیدوارم که بتوانیم با او به قهرمانی در آسیا برسیم. 

ایسنا