ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش فدراسیون به دستکاری لیست خاکپور


مدیر روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرده اصلاحات لازم در اسامی بازیکنان تیم ملی امید در سایت فدراسیون انجام خواهد شد.

خبرگزاری فارس: امیرحسین حسینی درباره اشتباهات صورت گرفته در اعلام اسامی بازیکنان در سایت فدراسیون فوتبال گفت: ضمن خسته نباشید به اعضای تیم ملی امید که در این مدت ارتباط خوبی هم با روابط‌عمومی فدراسیون داشتند و هم پوشش خوبی در اخبار آنها صورت گرفته به خاطر این اشتباه از هواداران و تیم امید که کمترین خواسته‌شان این است که اسامی‌شان بدون دغدغه منتشر شود، عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: اسامی بازیکنان به صورت مستقیم در اختیار روابط‌عمومی فدراسیون قرار نمی‌گیرد، بلکه اسامی تیم‌های ملی در ابتدا در اختیار امور مربوطه قرار می‌گیرد و بعد روی سایت فدراسیون منتشر می‌شود. به عنوان مثال اسامی تیم امید ابتدا در اختیار کمیته جوانان قرار گرفته و با یک اشتباه سهوی لیست در اختیار روابط‌عمومی قرار گرفته است و ما هم با رعایت امانت آن را منتشر کردیم.

واکنش فدراسیون به دستکاری لیست خاکپور

حسینی با بیان اینکه اشتباهات از سوی روابط‌عمومی نبوده، اظهار داشت: من از طرف کمیته جوانان و فدراسیون عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم دیگر این اتفاق تکرار نشود. تذکرات لازم هم داده شده و خواسته‌ام این است با دقت نظر بیشتری کار کنند تا کادر تیم‌های ملی به ویژه امید که همه از متخصصان هستند به خاطر یک اشتباه سهوی زیر سوال نروند و درباره آنها القاب نادرست به کار برده نشود.

مدیر روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال ادامه داد: این اشتباه از سوی کادر فنی تیم ملی امید نبوده و به همکارانم گفتم تا اصلاحات لازم را انجام دهند و همان طور که خاکپور اعلام کرده اسامی در سایت فدراسیون منتشر شود. باید از اشتباهات سهوی که باعث لطمه زدن به کادر تیم المپیک می‌شود جلوگیری کنیم.


ویدیو مرتبط :
رضایت فدراسیون از عملکرد خاکپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستکاری لیست خاکپور در فدراسیون/دست‌های پنهان به دنبال چه هستند؟+ سند



اخبار,اخبار ورزشی,فهرست اسامی بازیکنان امید

طبق اسنادی که موجود است در فهرست اولیه کادر فنی تیم فوتبال امید دست برده شده و این مسئله حواشی‌ای را ایجاد کرده است.

 در حالی که به نظر می‌رسد در فدراسیون فوتبال هر تیم ملی در رده‌های مختلف در آرامش کار خود را انجام می‌دهند اما شواهد و قرائن از مسائل دیگری سخن می‌گوید. روز گذشته اتفاقاتی در فدراسیون فوتبال افتاده که باید گفت این مسئله تقریباً هم عجیب و هم نادر بوده است. اتفاقی که با توجه به اسناد موجود نشان از جنگ پنهان در فدراسیون دارد. اگر این اتفاقات را کنار هم بگذاریم متوجه می‌شویم شاید عده‌ای می‌خواهند تیم امید را به حاشیه کشانده و مانع از نتیجه‌گیری خاکپور شوند.

در حالی که در چند ماه گذشته حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم امید و خاکپور به عنوان سرمربی بارها گفته‌اند که تصمیمات کارلوس کی‌روش باعث شده تا برنامه‌ریزی‌های آنها دچار اختلال شود با این حال همیشه کفه ترازو به نفع سرمربی تیم ملی سنگینی کرده و این خاکپور و گروهش بوده‌اند که مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند. در حالی که روز گذشته در نشست خبری اعضای تیم امید، خاکپور و کاشانی اعلام کردند که مشکلی برای تعامل با تیم ملی بزرگسالان ندارند و همچنین اذعان داشتند با توجه به بازی‌های رسمی تیم ملی در چند روز آینده از بازیکنانی که به صورت مشترک مورد توجه آنها و کی‌روش هستند چشم‌پوشی می‌کنند اما این به شرطی است که واقعاً کی‌روش روی آن بازیکنان نظر داشته باشد.

سایت فدراسیون فوتبال روز گذشته قبل از اینکه اسامی تیم ملی بزرگسالان اعلام شود 24 بازیکن تیم امید را روی خروجی خود قرار داد. یکی از نکات عجیب در اعلام اسامی درج شدن نام برخی از بازیکنان در تیم‌های دیگر بود. مثلاً در حالی که وحید حیدریه بازیکن تیم پرسپولیس است نامش در کنار بازیکنان استقلال قرار داده شده بود یا این اتفاق در مورد یکی از بازیکنان سپاهان و ذوب‌آهن هم رخ داد. به نظر می‌رسید که این خبر به اشتباه روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفته یا سرمربی تیم امید دچار این اشتباه شده است اما مسئله وقتی جالب شد که برخی از رسانه‌ها پس از انتشار اینگونه خبر به نقد سرمربی تیم امید پرداخته و به او تاخته‌اند که آقای سرمربی شما که بازیکن ذوب‌آهن و سپاهان را تشخیص نمی‌دهی و نمی‌دانی بازیکنت در کدام باشگاه بازی می‌کند چطور به دنبال نتیجه گرفتن برای راهیابی به المپیک هستی. در لیست اصلی خاکپور که در اختیار فدراسیون قرار گرفته هیچ اسمی از باشگاه برده نشده است. در مورد 3 بازیکن مد نظر کی‌روش نیز نوشته سرمربی امید با آنچه در خروجی سایت قرار گرفته کاملا متفاوت است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,فهرست اسامی بازیکنان امید

 

اخبار,اخبار ورزشی,فهرست اسامی بازیکنان امید

 

 در فهرست اسامی بازیکنان امید که از سوی خاکپور منتشر شده، به گونه‌ای نوشته شده که نام باشگاه وجود ندارد و پست بازیکنان لحاظ شده است، همچنین در این لیست سرمربی تیم ملی امید در مورد محمدرضا اخباری، علی کریمی و میلاد محمدی هیچ توضیحی نداده و آنها را در بین سایر بازیکنان قرار داده است در حالی که در خبری که روی سایت فدراسیون فوتبال آمده نه تنها اسامی بازیکنان در کنار نام باشگاهشان ذکر شده بلکه این توضیح آمده که کادر فنی تیم امید محمدرضا اخباری، علی کریمی و میلاد محمدی را به دلیل اولویت تیم ملی بزرگسالان در لیست قرار نداده است. در زیر می‌توانید مقایسه لیست اصلی خاکپور و لیست منتشر شده از سوی فدراسیون را مشاهده کنید.

این تصاویر نشان می‌دهد که اتفاقاتی در فدراسیون فوتبال در حال رخ دادن است و گویی دست‌هایی در کار است که علاوه بر اختلاف‌افکنی بین کادر فنی تیم امید و بزرگسالان به دنبال مانع‌تراشی برای موفقیت تیم امید هم هستند. دست‌هایی که برای تاختن به خاکپور و گروهش از هیچ کاری فروگذار نیستند. مسئله این است آیا راهیابی به المپیک بعد از 40 سال اهمیتش کمتر از صعود به جام جهانی است؟ آیا غیر از این است که اگر ملی‌پوشان امید ما بتوانند به سمت ریو 2016 راه پیدا کنند دریچه‌های جهانی را به سمت فوتبال ما می‌گشایند؟

آقای کفاشیان! حواستان کجاست؟ مسئولان کمیته ملی المپیک، مسئولان وزارت ورزش! با توجه به اهمیت مسابقات مقدماتی المپیک در فوتبال که این روزها شاهدیم از کشور میزبان گرفته تا مدعیان بزرگ جهانی تلاش می‌کنند در تابستان آینده خود را به ریو برسانند می‌طلبد شما نیز ورود کرده و حمایت همه‌جانبه از آینده‌های فوتبال این مرز و بوم داشته باشید. جوانانی که این روزها خوب چهره شده‌اند و حتی جاهایی که تیم ملی ما با مشکل روبه‌رو می‌شود گره‌ها به دست همین امیدها باز می‌شود.

اخبار ورزشی -  فارس