ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش عنایتی به حضور قلعه‌نویی در مشهد


مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: اگر امیر قلعه‌‌نویی به مشهد بیاید، یک افتخار است و جای هیچ صحبتی باقی نمی‌ماند.

خبرگزاری تسنیم: رضا عنایتی درباره وضعیت سیاه‌جامگان، مذاکرات مسئولان باشگاه با امیر قلعه‌نویی، ناراحتی‌اش از برخی تماشاگران صحبت کرد.

چرا سیاه‌جامگان شرایط خوبی ندارد؟

سیاه‌جامگان به دلیل اینکه تازه به لیگ برتر صعود کرده و پسوند ابومسلم را دارد، هواداران روی آن حساس هستند. اتفاقات اخیر هم باعث شد که شرایط بحرانی تصور شود. در صورتی که شرایط سیاه‌جامگان بحرانی نیست و با تیم هفتم جدول 3 امتیاز فاصله داریم. نمی‌دانم چه اتفاقاتی در باشگاه می‌افتد و به عنوان یک بازیکن باید کار خودم را انجام دهم و به تصمیمات «چشم» بگویم.

سیاه‌جامگان لیگ را با رسول خطیبی آغاز کرد و پس از کناره‌گیری او، هدایت تیم به سعید رمضانی سپرده شد. اکنون محمدرضا عباسی مالک باشگاه انتخاب رمضانی را احساسی خوانده و اعلام کرده با امیر قلعه‌نویی و فرهاد کاظمی مذاکره کرده است. چرا این همه بی‌ثباتی در باشگاه وجود دارد و تصمیم درستی گرفته نمی‌شود؟

این سؤال را بهتر است از عباسی بپرسید. نمی‌دانم در تفکرات عباسی چه می‌گذرد اما هر چه هست، او به فکر بهبود شرایط تیم است و برای آن تلاش می‌کند. به قول عباسی، نباید احساس بر منطق غلبه کند و باید تصمیم خوبی گرفت.

چه نظری درباره حضور امیر قلعه‌نویی در سیاه‌جامگان داری؟

من نمی‌توانم در مورد حضور قلعه‌نویی صحبت کنم اما او پرافتخارترین مربی ایران و باکارنامه است و اگر این اتفاق بیفتد و به مشهد بیاید، جای هیچ صحبتی باقی نمی‌ماند. این یک افتخار است که قلعه‌نویی به سیاه‌جامگان بیاید.

پس دوست داری قلعه‌نویی به درخواست سیاه‌جامگان پاسخ مثبت بدهد؟

هر مربی‌ای که به سیاه‌جامگان بیاید، دستش را به عنوان کاپیتان تیم می‌فشارم و هر کاری از دستم برآید انجام می‌دهم. نباید زحمت‌های سعید رمضانی را فراموش کنیم که برای تیم تلاش زیادی کرد.

گفته شده عباسی از طریق تو با امیر قلعه‌نویی صحبت کرده است؟

من در این چند روز به خاطر پنالتی‌ که در دیدار مقابل استقلال خوزستان از دست دادم، اعصابم خُرد بود و موبایلم را خاموش کرده بودم. هیچ صبحتی هم با عباسی و قلعه‌نویی انجام نداده‌ام.

چرا هواداران سیاه‌جامگان با کنایه شعار «عنایتی استقلالی» سر دادند؟

ناراحت نشدم که برخی‌ها من را عنایتی استقلالی خطاب کردند اما به هواداران واقعی ابومسلم که طرفدار سیاه‌جامگان هستند می‌گویم اجازه ندهند عده‌ای که مشخص نیست از کجا شارژ می‌شوند، به داخل تیم رخنه کرده و تفرقه ایجاد کنند. متاسفانه این جو همیشه در تیم‌های مشهدی بوده و در اوج عصبانیت اتفاقاتی می‌افتد که نباید بیفتد. اگر جای فولاد خوزستان 20 میلیاردی در انتهای جدول بودیم، چه اتفاقی برای ما می‌افتاد؟ سیاه‌جامگان تنها با اختلاف یک گل از تیم‌ها شکست خورده است.

ظاهرا خیلی ناراحت هستی...

چرا نباشم؟ وقتی برخی‌‌ها کاری با X و Yندارند و اولین نفر سراغ من می‌روند، چه معنایی دارد؟ برخی‌ها تنها به فکر خراب کردن جو تیم‌ هستند و احتمالا طرفدار یک رنگ دیگری‌اند! من در 4،5 گل تیم تاثیر 90درصدی داشته‌ام و می‌توانید در آنالیزها ببینید که دوندگی من بیشتر از همه بازیکنان بوده است. اگر تلاشم زیاد بوده به خاطر آبروی شهرم است اما عده‌ای خاص که با یک ساندویچ رنگ عوض می‌کنند، به دنبال خراب کردن جو تیم هستند.


ویدیو مرتبط :
رفاقت قلعه نویی و مالک پدیده و سرمربی شدن در مشهد!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش استقلالی‌ها به نتیجه آلمان و برزیل/قلعه‌نویی پیگیر حضور ملی‌پوشان



اخبار,اخبارورزشی,,تیم استقلال

 
 اخبار ورزشی - اخبار کوتاه از اردوی آبی‌پوشان در ترکیه
تعجب استقلالی‌ها از نتیجه آلمان و برزیل/قلعه‌نویی پیگیر حضور ملی‌پوشان

اعضای تیم استقلال از نتیجه عجیب دیدار آلمان و برزیل و همچنین واکنش آلمان‌ها بعد از بازی متعجب شدند.

به گزارش فارس، تیم استقلال ظهر روز گذشته به ترکیه رفت تا اردوی 10 روزه ای را برگزار کند. از همین رو آبی‌پوشان در هتل گرین پارک مستقر هستند و امیر قلعه‌نویی نیز به صورت جداگانه ساعت 10 شب به وقت محلی وارد اردوی آبی‌پوشان شد.

اخبار اردوی استقلال در شهر استانبول به شرح زیر است:
*هوای شهر استانبول متبوع و شبیه به تهران است و مشکلی برای تمرینات استقلال وجود ندارد.

*طبق برنامه استقلالی‌ها امروز برنامه بدنسازی خواهند داشت و عصر امروز در زمین چمن کار تاکتیکی خواهند کرد.

*هتل محل اقامت آبی‌پوشان دارای سالن وزنه بسیار خوبی است ولی آبی‌پوشان برای تمرینات نوبت عصر فاصله‌ای 30 دقیقه ‌ای را از هتل تا زمین چمن طی خواهند کرد.

*بازیکنان و کادر فنی استقلال شب گذشته به تماشای دیدار آلمان و برزیل پرداخته و از نتیجه این مسابقه متعحب شده بودند.همه بازیکنان صبح امروز در خصوص نتیجه این مسابقه حرف زده و از حرکت آلمان‌ها بعد از پایان بازی که خوشحالی خاصی انجام نداده بودند یاد کردند.

*بهرام افشارزاده و محمود فکری که هر دو با استقلال به ترکیه نرفتند به احتمال فراوان طی چند روز آینده راهی استانوبل خواهند شد.البته زمان دقیق سفر این دو نفر مشخص نیست.

*امیر قلعه‌نویی پس از حضور در اردوی تیم استقلال پیگیر وضعیت صادقی و بیک‌زاده بود. وی در تماس با تهران خواستار حضور این بازیکنان در ترکیه شد و از مسئولان این باشگاه خواست شرایط را برای اضافه شدن صادقی و بیک‌زاده به اردو مهیا کنند.

تیم استقلال روز جمعه در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف بورسا اسپور ترکیه خواهد رفت.
 اخبار ورزشی -  فارس