ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش علی کریمی به اخراج شهریار و پیشنهاد مربی گری در پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کریمی

 

اخبار ورزشی - واکنش علی کریمی به اخراج شهریار و پیشنهاد مربی گری در پرسپولیس

کاپیتان پیشین پرسپولیس پس از تغییرات اخیر ابراز امیدواری کرد که این تیم در آینده روزهای بهتری داشته باشد.

علی کریمی در خصوص تغییر و تحولاتی که در پرسپولیس رخ داد و با برکناری علی دایی، حمید درخشان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد اظهار داشت: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این خصوص تصمیم‌گیرنده نهایی است و آنها تصمیماتی می‌گیرند که به سود تیم است. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به سود پرسپولیس تمام شود.

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود قرار است به عنوان مربی به پرسپولیس اضافه شود، گفت: هربار من را کمک مربی یکی از تیم‌ها می‌گذارند. یک بار می‌گویند کمک مربی کی‌روش هستم و بار دیگر به عنوان کمک استیلی از من نام می‌برند اما باید بگویم فعلا قصد ندارم در فوتبال کاری انجام دهم، چون هنوز دوره مربیگری نرفته‌ام. تنها دنبال کارهای شخصی‌ام هستم و اگر قرار باشد کاری در فوتبال انجام دهم مطمئناً همه متوجه خواهند شد.


کریمی در ارتباط با انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای درخشان جزو پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس و متعلق به این تیم است. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که تیم موفق و دل هواداران شاد شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد پرسپولیس با استقبال پرشور تماشاگران بتواند نتایج خوبی در ادامه لیگ کسب کند.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
درگیری و اخراج علی کریمی بازی با پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش علی کریمی به پیشنهاد دستیاری برانکو در پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی ,برانکو ایوانکوویچ

شماره 8 سابق پرسپولیس اولویت اول دستیاری برانکو بود اما به پیشنهاد نژادفلاح در این خصوص پاسخ منفی داد.

به گزارش جام نیوز، پس از اینکه قرارداد برانکو ایوانکوویچ امضا شد، وی پذیرفت که از بین علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و کریم باقری دو نفر را به عنوان دستیار انتخاب کند اما شنیدیم اولویت اول برای کمک مربیگری در پرسپولیس کریمی بوده است.

ظاهراً محمدحسین نژادفلاح روی محبوبیت جادوگر خیلی حساب باز کرده و در چند نوبت از ترکیه هم تماس گرفت تا کریمی را کنار برانکو یا سرمربی بعدی پرسپولیس بنشاند اما موفق نشد!

کریمی که بابت تصمیم عجولانه قبلی و مربی شدن در تیم ملی بزرگسالان به شدت پشیمان شده است، نمی‌خواهد دوباره یک اشتباه را تکرار کند.

جادوگر به مدیران پرسپولیس و واسطه‌ها با قاطعیت اعلام کرده که قصد دارد کلاس‌های پیشرفته مربیگری را در اروپا پشت سر بگذارد و تا پیش از آن روی نیمکت هیچ تیمی نخواهد نشست.

البته همه می‌دانند کریمی چقدر روی پرسپولیس تعصب داشته و خیلی این تیم را دوست دارد اما به نظر می‌رسد در حال حاضر تصمیم درستی گرفته است.

یادآور می‌شود مهدوی‌کیا و هاشمیان نیز به دلیل مشابه تمایلی ندارد دستیار برانکو ایوانکوویچ شود. بدین ترتیب احتمال نشستن باقری روی نیمکت پرسپولیس افزایش یافته است.


 اخبار  ورزشی -  جام نیوز