ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش علی پروین به خبر مصدومیت صادقیان



اخبار,اخبارورزشی,علی پروین

 

 اخبار ورزشی  - واکنش علی پروین به خبر مصدومیت صادقیان /ای داد و بیداد!/شک نکنید،دربی باز هم مساوی می شود

خبر مصدومیت ناگهانی پیام صادقیان آن هم در فاصله یك روز مانده به دربی بسیاری از پرسپولیسی‌ها را در شوك فرو برد.

 علی پروین ساعت 20:30 شنبه به خبر آمد و مهمان ما بود.

 

به گزارش خبرورزشی؛علی‌آقا گفت دربی اگر یک گل زودهنگام داشته باشد، زیبا می‌شود و دلیل مساوی شدن پی در پی دربی این است که هر دو تیم دوست ندارند ببازند و دنبال نباختن هستند... متن کامل مصاحبه با پروین را در شماره‌های بعد می‌خوانید.

‌ خبر مصدومیت ناگهانی پیام صادقیان آن هم در فاصله یك روز مانده به دربی بسیاری از پرسپولیسی‌ها را در شوك فرو برد. یكی از این مردان پرسپولیسی علی پروین است كه ظاهراً خیلی روی این جوان حساب باز كرده بود ...

‌ علی آقا شنیدید كه پیام صادقیان مصدوم شده؟
(با تعجب) نه، جدی می‌گویید؟!

‌ بله، طبق آخرین اخبار كشاله ران پیام در تمرین كش آمده است.
‌ای داد و بیداد! این بچه به درد دربی می‌خورد. خودم فكر می‌كردم صادقیان توی این دربی یك كارهایی بكند. حالا چه كسی در لیست 18 نفره جانشین پیام شده؟

‌ ظاهراً محمد عباس‌زاده!
ولی عباس‌زاده هم كه مصدوم بود؟!

‌ مثل این كه می‌تواند به عنوان بازیكن ذخیره دقایقی بازی كند؟
به هر حال عباس‌زاده هم جوان خوبی است اما در تركیب اصلی چه كسی جایگزین پیام می‌شود؟

‌ واقعیتش نمی‌دانیم. شاید هادی نوروزی به گوش راست منتقل شود یا این كه مهدی دغاغله بازی كند، معلوم نیست علی‌آقا!
امیدوارم هر كسی به زمین رفت، بتواند خوب بازی كند و بداند چشم این همه هوادار به اوست. امید عالیشاه و محمد نوری هم می‌توانند گره‌گشای این بازی باشند و ان‌شاء‌ا... كه خیر باشد.

‌ علی آقا به استادیوم كه نمی‌روید؟
نه بابا! توی این سرما این همه راه برویم استادیوم چه‌كار؟! می‌نشینیم توی دفتر خودمان و از پای تلویزیون بازی را نگاه می‌كنیم.

‌ با مصدومیت صادقیان و شرایط فعلی فكر می‌كنید دربی با چه نتیجه‌ای تمام شود؟
(می‌خندد) باز هم مساوی می‌شود، شك نكنید!


 اخبار ورزشی  - خبر ورزشی 
 


ویدیو مرتبط :
واکنش هواداران لیورپول به خبر مصدومیت گلن جانسن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش علی پروین به خبر ممنوع‌الخروج شدنش



اخبار,اخبار ورزشی,علی پروین

 

اخبار ورزشی - واکنش علی پروین به خبر ممنوع‌الخروج شدنش

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ممنوع‌الخروج شدن من هیچ ربطی به بانک رسالت و زمان حضورم در پرسپولیس ندارد.

 علی پروین ابتدا در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهارداشت: بالاخره بازی اول است و هنوز تیم‌ها در حال و هوای آماده‌سازی هستند و نباید فعلاً از تیمی بخاطر نتایجش خُرده گرفت، انشاالله بازی‌های بعدی نتایج بهتر می‌شود ولی نباید از حق گذشت که پرسپولیس 5-6 موقعیت بسیار خوب داشت اما توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود.

پروین درباره ممنوع‌الخروج شدنش گفت: یکسری از اتفاقات افتاده اما ممنوع‌الخروج شدن من هیچ ربطی به بانک رسالت که در زمان مدیرعاملی‌ام اسپانسر پرسپولیس شد، ندارد. خیالتان راحت باشد. بالاخره یک سری مسائل شخصی وجود دارد که همان موضوع باعث شده که ممنوع‌الخروج شوم.

پروین ادامه داد: اما مشکل خاصی نیست و این مشکل شخصی من حل شده و انشاالله تا فردا یا پس فردا این موضوع رفع می‌شود اما باز هم می‌گویم بانک رسالت در زمان مدیرعاملی‌ام در پرسپولیس بسیار شفاف به باشگاه کمک کرد و تمام مدارک هم وجود دارد اما اتفاق ممنوع‌الخروج شدن من هیچ ربطی به این اسپانسر، این بانک و زمان مدیریتم در پرسپولیس ندارد. یک موضوع شخصی است که انشاالله در حال حل شدن است، من فقط این حرف را زدم که این بنده‌خداها که به باشگاه پرسپولیس کمک کرده‌اند زیر سئوال نروند.
 اخبار ورزشی - فارس