ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش علی دایی به پیشنهاد تیم آذربایجانی



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - واکنش علی دایی به پیشنهاد تیم آذربایجانی

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هیچ پیشنهادی از کشور آذربایجان و تیم‌های این کشور ندارم.»

 علی دایی این روزها با وجود کنار رفتن از مربیگری پرسپولیس همچنان سوژه بسیاری از رسانه‌ها است و هر روز شایعه جدیدی برای او درست می‌کنند.

طی روزهای اخیر بحث مربیگری او در تیم‌ملی آذربایجان مطرح شد و دیروز هم این شایعه شنیده شد که مسئولان باشگاه نفتچی باکو، تیم قدیمی آذربایجان که فصل قبل در لیگ این کشور به عنوان چهارم دست یافته است، با دایی به توافق رسیده‌اند و حتی برخی نزدیکان او تأکید کرده‌اند دایی بدش نمی‌‌آید به آذربایجان برود.

در همین خصوص با علی دایی تماس گرفتیم تا صحت و سقم این خبر را از زبان خود او جویا شویم. آقای گل جهان گفت: «هیچ پیشنهادی از کشور آذربایجان و تیم‌های این کشور ندارم و تمام این تیم‌ها که گفته می‌شود شایعه است.»

دایی که عصر روز شنبه به عیادت غلامحسین مظلومی، پیشکسوت باشگاه استقلال رفته بود در این خصوص هم گفت: «وظیفه‌ام بود به عیادت آقای مظلومی بروم. من همیشه ایشان را بزرگ و الگوی خودم می‌دانستم.»

او درخصوص نتایج اخیر پرسپولیس اظهار‌نظر جالبی می‌کند و می‌گوید: «سکوتم فقط به خاطر آرامش تیم پرسپولیس و هواداران عزیز است. برای پرسپولیس و هوادارانش بهترین‌ها را آرزو دارم.»
اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 


ویدیو مرتبط :
واکنش علی دایی به صحبت های علی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دایی به حضور علی کریمی در تیم ملی



اخبار,اخبارورزشی ,علی دایی


 اخبار ورزشی - واکنش دایی به حضور علی کریمی در تیم ملی

سرمربی سابق پرسپولیس نسبت به انتخاب علی کریمی به عنوان دستیار کارلوس کی روش واکنش نشان داد.

  علی دایی در جمعی دوستانه در یکی از فروشگاه های ورزشی اش درباره مربی گری علی کریمی حرف هایی جالب زد.

 یکی از نزدیکان علی دایی می گوید وی در این باره گفت: «کی روش مربی بزرگی است و حضور در کنار او برای هر کدام از مربیان جوان ایرانی آرزوست. علی کریمی فرصت بزرگی به دست آورده و البته باید خوشحال باشد که این شانس نصیب او شده. باید قدر این فرصت را بداند چون این فرصت ها به راحتی به دست نمی آید.»

این اظهارات دایی در شرایطی است که طی روزهای گذشته اتفاقات خوب رسانه ای بین این دو رخ نداده است.

دایی همچنان درباره آینده اش در فوتبال گفته که اصلا به مربی گری فکر نمی کند. او فعلا می خواهد به کارهای عقب افتاده اش رسیدگی کند و علاوه بر آن وقت بیشتری را در کنار خانواده اش سپری کند.

گویا علی دایی حداقل تا نیم فصل قصد بازگشت به هیچ تیمی را ندارد.

 اخبار ورزشی - جام جم