ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش علی دایی به قهر و جدایی جادوگر از تیم ملی



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران


 اخبار ورزشی  - هیچ حرفی درباره تصمیم کریمی ندارم!
واکنش علی دایی به قهر و جدایی جادوگر از تیم ملی

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «در حال حاضر از سفر خارجی برگشته و در تهران مشغول رسیدگی به امور شخصی‌ام هستم.»

در شعار و حرف، خیلی‌ها صحبت از حمایت از تیم ملی، ایجاد آرامش و دوری از حاشیه می‌کنند اما در عمل وقتی رقیب دچار مشکل می‌شود یا منافع شخصی ایجاب کند هرگز فرصت را برای تلافی یا تخریب این و آن از دست نمی‌دهند!

 در حالی که خیلی‌ها تصور می‌کنند پس از قهر و جدایی علی کریمی از تیم ملی و خودداری جادوگر از سفر به استرالیا، علی دایی وارد گود شود و در حمایت از کارلوس کی روش علیه همبازی سابق خود مصاحبه کند اما در عمل شهریار چنین نکرد چون تیم ملی در شرایط کنونی نیازمند آرامش است.

با علی دایی تماس گرفتیم و ابتدا درباره خبر حضور احتمالی‌اش در تراکتورسازی تبریز پرسیدیم که گفت: «نه، در حال حاضر از سفر خارجی برگشته و در تهران مشغول رسیدگی به امور شخصی‌ام هستم. برای تراکتورسازی هم آرزوی موفقیت دارم.»

 وی درباره سفرش به استرالیا برای تماشای جام ملت‌های آسیا نیز تصریح کرد: «با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از من دعوت به عمل آورده تا به عنوان سفیر فوتبال قاره به استرالیا سفر کنم، ان‌شاءا... به این مسافرت خواهم رفت.»

دایی درباره قهر و جدایی علی کریمی از تیم ملی و خودداری وی از سفر به استرالیا نیز خیلی کوتاه گفت: «من هیچ حرفی درباره این ماجرا ندارم!»

اخبارورزشی  - خبر ورزشی
 


ویدیو مرتبط :
غیرتی شدن بازیکنان تیم ملی به خاطر علی دایی سابق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دایی به حضور علی کریمی در تیم ملی



اخبار,اخبارورزشی ,علی دایی


 اخبار ورزشی - واکنش دایی به حضور علی کریمی در تیم ملی

سرمربی سابق پرسپولیس نسبت به انتخاب علی کریمی به عنوان دستیار کارلوس کی روش واکنش نشان داد.

  علی دایی در جمعی دوستانه در یکی از فروشگاه های ورزشی اش درباره مربی گری علی کریمی حرف هایی جالب زد.

 یکی از نزدیکان علی دایی می گوید وی در این باره گفت: «کی روش مربی بزرگی است و حضور در کنار او برای هر کدام از مربیان جوان ایرانی آرزوست. علی کریمی فرصت بزرگی به دست آورده و البته باید خوشحال باشد که این شانس نصیب او شده. باید قدر این فرصت را بداند چون این فرصت ها به راحتی به دست نمی آید.»

این اظهارات دایی در شرایطی است که طی روزهای گذشته اتفاقات خوب رسانه ای بین این دو رخ نداده است.

دایی همچنان درباره آینده اش در فوتبال گفته که اصلا به مربی گری فکر نمی کند. او فعلا می خواهد به کارهای عقب افتاده اش رسیدگی کند و علاوه بر آن وقت بیشتری را در کنار خانواده اش سپری کند.

گویا علی دایی حداقل تا نیم فصل قصد بازگشت به هیچ تیمی را ندارد.

 اخبار ورزشی - جام جم