ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش عجیب سالارکیا به شکایت از کریمی



اخبار ,اخبار ورزشی,شکایت باشگاه پرسپولیس از علی کریمی

 

اخبار ورزشی - واکنش عجیب سالارکیا به شکایت از کریمی

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس واکنش جالبی به شکایت این باشگاه از علی کریمی نشان داد.

محمود سالارکیا  در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از علی کریمی و احضار این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: من از این موضوع مطلع نیستم و باید ببینم برای چه موضوعی این اتفاق رخ داده است.

وی پس از توضیح حکم کمیته انضباطی توسط خبرنگار تسنیم،‌عنوان کرد: 2،3 مورد داشتیم و باید ببینم این حکم کمیته انضباطی در مورد کدام است.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه از کریمی 2،3 مورد شکایت کرده؛ گفت: بعداً عرض می‌کنم.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
واکنش دایی به شکایت وزیر ورزش و صحبت های علی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش به محرومیت عجیب فیروز کریمی


سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: کریمی در باشگاه اکسین پست اجرایی ندارد و کاره‌ای نیست که او را محروم کردند.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: کریمی در باشگاه اکسین پست اجرایی ندارد و کاره‌ای نیست که او را محروم کردند.

علی لطیفی در مورد محرومیت فیروز کریمی از حضور در ورزشگاه‌های کشور که توسط کمیته صیانت سازمان لیگ برای او در نظر گرفته شده است، گفت: من به‌طور کلی در این مورد صحبت می‌کنم و قبل از هر چیز می‌خواهم بگویم فیروز کریمی در باشگاه اکسین البرز هیچ مسئولیت اجرایی ندارد، او فقط مشاور کادرفنی است و من به‌عنوان سرمربی تیم هر موقع احساس کنم جایی مشکل داریم با وی مشورت می‌کنم.

وی افزود: واقعیت این است که وقتی ما از بوشهر برمی‌گشتیم در فرودگاه دستیار من با داور درگیر شد و فیروز کریمی در این درگیری مداخله کرده و آنها را جدا کرد. گویا داور بازی به کمیته اخلاق نامه زده و مدعی شده است اهانت‌هایی از سوی کریمی به وی صورت گرفته است. با توجه به این قضیه کمیته اخلاق فیروز‌خان را محروم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود کریمی حق ورود به ورزشگاه‌ها را ندارد و او را محروم کرده‌اند باید بگویم این خبر شب قبل از بازی ما با نیروی زمینی اعلام شد، در حالی که اصلاً کمیته اخلاق کریمی را دعوت نکرد تا توضیحات او را بخواهد. در واقع این محرومیت را در نظر گرفتند تا از لحاظ روانی تیم ما شب قبل از بازی با نیروی زمینی دچار مشکل شود که خوشبختانه این اتفاق رخ نداد و ما این بازی را بردیم. باز هم تأکید می‌کنم کریمی پست اجرایی در باشگاه ما ندارد و روز بازی با نیروی زمینی هم در ورزشگاه حضور نداشت.