ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش عجیب رونالدو بعد از قهرمانی مسی!



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

کریس رونالدو ستاره پرتغالی رئال واکنش جالبی نسبت به رکورد شکنی مسی در بازی دیشب داشته است.

رونالدو در پاسخ به سوال خبرنگار ماركا كه مبنی بر رسیدن مسی به تعداد گل های اروپایی او پرسیده بود، جواب داد : «احساس خاصی ندارم.

 

این چیز ها برایم اهمیتی ندارد. من برای ركورد زدن بازی نمی كنم. تصور من این است كه مسی هم برای ركورد شكنی به آب و آتش نمی زند.

 

از این كه رقیب بزرگی مثل مسی دارم خوشحالم اما از من نخواهید به او تبریك بگویم.» این واکنش او پس از قهرمانی مسی عجیب بود.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
واکنش جالب و عجیب رونالدو به رکوردشکنی های مسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مسی به انتخاب کریس رونالدو



اخبار ,اخبار ورزشی,مرد سال فوتبال جهان

 

اخبار ورزشی - مسی: رونالدو شایسته توپ طلا بود

ستاره آرژانتینی بارسلونا می‌گوید اعتراضی به انتخاب نشدنش به عنوان "مرد سال فوتبال جهان " ندارد زیرا رونالدو شایسته دریافت توپ طلا بود.

 لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا که چهار سال پیاپی توانسته بود عنوان " مرد سال فوتبال جهان" را به دست بیاورد، شب گذشته (دوشنبه) نتوانست برای پنجمین بار به این افتخار برسد، با این حال او می‌گوید که اعتراضی به برنده‌ شدنش در این سال ندارد.

لیونل مسی پس از انتخاب نشدن به عنوان "مرد سال فوتبال جهان"، گفت: دوست داشتم که امسال هم این جایزه را کسب کنم. به کریستیانو رونالدو تبریک می گویم. او شایسته دریافت توپ طلا بود. چیزی برای گفتن ندارم. فکر می‌کنم که هر سه ما سال خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما نه شکایتی دارم و نه بهانه‌ای می‌توانم بیاورم.

مسی درباره اشک‌های کریستیانو رونالدو در هنگام دریافت "توپ فوتبال جهان" گفت: این طبیعی است. این لحظات، لحظات خاصی هستند که دارای هیجان زیادی است.

مسی در پاسخ به این سوال که آیا اگر در سال 2013 مصدوم نمی‌شد باز هم می‌توانست "مرد سال فوتبال جهان" شود؟ گفت: نمی‌دانم آیا مصدومیتم در انتخاب نشدن تاثیر داشت یا نه؟ اما من دوره نسبتاً طولانی را خارج از میدان بودم. این بدان معناست که در پایان لیگ قهرمانان اروپا در شرایط ایده‌آل نبودم و هم‌چنین فصل را با آسیب دیدگی‌ شروع کرده بودم. با این وجود باز هم اعلام می‌کنم که رونالدو شایسته دریافت این عنوان بود. 

اخبار ورزشی - ایسنا