ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش عجیب افشارزاده به خبر استعفایش


در مراسم دیدار معاون اول رییس جمهور با ورزشکاران المپیک و پارالمپیکی بهرام‌ افشارزاده از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران امتناع کرد.

ورزش سه: در مراسم دیدار معاون اول رییس جمهور با ورزشکاران المپیک و پارالمپیکی بهرام‌ افشارزاده از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران امتناع کرد.

امروز باشگاه استقلال روز پر خبری را پشت سرگذاشت، از شایعه استعفای بهرام افشارزاده گرفته تا مدیرعاملی منصور قنبرزاده در استقلال، این ها سوال هایی است که همه انتظار داشتند. افشارزاده به آن پاسخ بدهد اما او در حاشیه دیدار معاون اول رییس جمهور با روسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران المپیک و پارالمپیکی که در هتل المپیک مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است، پاسخی به این سوال ها نداد: من در حال حاضر هیچ پاسخی ندارم و سعی می‌کنم ذهن خود را برای این گونه سوالات مشوش نکنم!


ویدیو مرتبط :
واکنش عجیب نیکی کریمی به خبر ورودش به دنیای فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش هاشمی به خبر استعفایش از مجمع



 

 

 

 

آیت الله هاشمی رفسنجانی,هاشمی رفسنجانی

 

 

 

آفتاب: آیت الله هاشمی رفسنجانی برخی خبرها درباره استعفا از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را رد کرد.

 

 

روزنامه ملت ما در ستون "غیر رسمی" در خبری به واکنش هاشمی رفسنجانی به برخی خبرها در خصوص استعفایش از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخته و نوشته است:

 

آیت الله هاشمی رفسنجانی برخی خبرها درباره استعفا از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را رد کرد. وی در دیداری که چندی قبل صورت گرفته در خصوص آینده حضورش در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است که از سمتش استعفا نداده و در آینده هم قصد چنین کاری را ندارد. وی با اشاره به برخی خبرها در این رابطه افزوده است که این خبرها، خبرسازی برای فشار بر مجمع است که مدتی است دنبال می شود و موضوع تازه ای نیست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفته که تاکنون برنامه های خود را برای دور آینده مجمع به "آقا" نداده است اما نظرات مشورتی اش درباره اعضاء و ترکیب مجمع را به ایشان گفته است.

 

گفتنی است با نزدیک شدن به پایان دوره فعلی مجمع، برخی رسانه ها از استعفای هاشمی رفسنجانی خبر داده بودند و برخی از رسانه های ضد انقلاب نیز خواستار استعفای هاشمی از مجمع و حضور در شهری مانند قم شده بودند..../آفتاب