ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش صادقیان به درگیری دوستش با باقری


در جریان مسابقه پرسپولیس - پیکان در جام حذفی، صادق بارانی با کریم باقری مربی پرسپولیس درگیر شد.

روزنامه خبر ورزشی: در جریان مسابقه پرسپولیس - پیکان در جام حذفی، صادق بارانی با کریم باقری مربی پرسپولیس درگیر شد. پس از آنكه امید عالیشاه روی زمین افتاد و البته با پا به صادق بارانی زد، این بازیكن پیكان با دست ضربه ای آرام به سر عالیشاه زد كه بلافاصله كریم باقری به سمت این صحنه دوید و سر بازیكن پیكان داد زد. بارانی هم به این موضوع واكنش نشان داد كه در نهایت داور كریم باقری را از كنار زمین اخراج كرد.

در مورد این درگیری شایعه شده بود كه بارانی به خاطر رفاقت نزدیكی كه با صادقیان دارد، با او هماهنگ كرده بود كه با باقری درگیر شود. آن هم به این دلیل كه سال گذشته یك بار كریم باقری سر صادقیان داد زده بود.

اما صادقیان این شایعه را تكذیب كرد و گفت: «این درگیری چه ربطی به من دارد؟ یك مقدار هم باید منطق وجود داشته باشد. گفتم كه من با نصف فوتبال ایران رفاقت دارم. هر درگیری‌ای كه در مسابقات پیش بیاید به پیام صادقیان مربوط می‌شود؟ من سرم توی كار خودم است و دارم در آرامش كارم را توی نفت تهران دنبال می‌كنم. صادق بارانی یا هركس دیگری كه درگیر شده، باید خودش پاسخگو باشد. به من هم هیچ ربطی ندارد. شما هم اجازه بدهید پیام صادقیان كمی آرامش داشته باشد!»


ویدیو مرتبط :
توضیح کریم باقری در مورد اخراج صادقیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دایی به درگیری فیزیکی صادقیان و حقیقی



اخبار,اخبار ورزشی,درگیری  صادقیان و حقیقی

 

اخبار ورزشی - واکنش دایی به درگیری فیزیکی صادقیان و حقیقی

 سرمربی پرسپولیس می‌گوید با وجود همه فشارها نباید رضا حقیقی و پیام صادقیان با هم درگیر می‌شدند.

 به گزارش ایسنا  علی دایی در پایان دیدار تیمش برابر نفت تهران با بیان اینکه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اظهار کرد: نتیجه این بازی برای ما مهم نبود.

وی در مورد درگیری پیام صادقیان و رضا حقیقی نیز اظهار کرد: متاسفانه اتفاق بدی در این بازی رخ داد و مطمئنا باید جلسه‌ای برگزار کنیم و صحبت کنیم تا مشکل را جویا شویم.

وی در مورد اینکه به نظر شما چرا باید در زمین مسابقه بین دو هم‌تیمی چنین اتفاقی رخ دهد افزود: روی بازیکنان ما خیلی فشار وجود دارد. فردا روز عید است و چند ماه است که بازیکنان ما پول نگرفته‌اند و دست خالی کار خودمان را ادامه می‌دهیم اما این دو بازیکن با وجود هر فشاری نباید چنین عکس‌العملی از خود نشان می‌دادند.
اخبار ورزشی - ایسنا