ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش سیاسی به بازگشت علی کریمی


رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بازگشت دوباره علی کریمی به این تیم را منوط به تصمیمات سرمربی و مدیرعامل این باشگاه دانست.

خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا سیاسی در مورد اینکه آیا برای بازگشت علی کریمی به پرسپولیس در هیئت مدیره بحثی صورت گرفته، گفت: بازگشت کریمی به پرسپولیس تحت نظر رحیمی و دایی است و مطرح شدن چنین بحث‌هایی در شأن هیئت مدیره نیست.

وی در خصوص انتخاب کمیته فنی پرسپولیس و اینکه آیا این کمیته با علی دایی به مشکل نمی‌خورد، اظهار داشت: سرمربی وظایف خاص خودش را دارد و کمیته فنی هم همچنین. قرار نیست وظایف سرمربی و کمیته فنی با هم تداخل پیدا کند و هرکسی در حوزه خودش کار می‌کند، فقط اگر سرمربی دچار مشکل شود کمیته فنی وارد می‌شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: فعلاً اعضای کمیته فنی مشخص شده‌اند و هنوز وظایف مشخص نشده است. همه مطمئن باشند تا آنجایی که بشود از علی دایی حمایت می‌کنیم.

سیاسی درباره اینکه آیا برنامه‌های دایی در هیئت مدیره مطرح شده است، تاکید کرد: هنوز برنامه‌های دایی به دست هیئت مدیره نرسیده و در اختیار آقای رحیمی است و او باید برنامه‌ها را در هیئت مدیره مطرح کند.


ویدیو مرتبط :
واکنش علی دایی به صحبت های علی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش‌ علی کریمی کنار زمین/گزارش تصویری


واکنش‌های علی کریمی در کنار زمین / گزارش تصویری