ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا به بردتیمش مقابل ایران



اخبار,اخبار,ورزشی,جان

لیگ جهانی والیبال 2015
اسپرو: ایران حرفه ای تر شده بود/ ایرانی‌ها دلسرد نمی‌شوند

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: دفاع تیم ملی والیبال ایران در ست سوم بسیار خوب کار کرد.

جان اسپرو در نشست خبری بعد از مسابقه دوم با ایران اظهار داشت: تیم ما شروع خوبی داشت. کریستنسون در این بازی بهتر از دیروز ظاهر شد.

وی با بیان اینکه ست دوم و سوم از جهاتی همانند هم بودند، تصریح کرد: سرویس‌های ایران هدفمندتر و پرشی‌تر زده شد. دفاع ایران نیز در ست سوم بسیار خوب کار کرد. پاس ها در تیم ایران خیلی حرفه‌ای تر شده بود به طوری که تیم ما را با مشکل جدی روبرو ساخت.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در ادامه به حضور امیر غفور در مسابقه با آمریکا اشاره کرد و گفت: با ورود شماره 10 ایران، بازی آنها منسجم تر شد. با این حال خوشبختانه در ست چهارم دوباره بازی را در دست گرفتیم.

اسپروا در پایان افزود: ویژگی بارز بازیکنان ایرانی این است که آن ها روحیه جنگنده دارند و هرگز دلسرد نمی‌شوند.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
تحلیل سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا از شکست مقابل ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سرمربی تیم ملی ایران به شکست مقابل آمریکا درمرحله نهایی لیگ جهانی والیبال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی - مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 - فلورانس
کواچ: بدون انرژی بازی کردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در بازی مقابل آمریکا خیلی بد و بدون انرژی بازی کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا اظهار داشت: در این مسابقه در زدن سرویس عملکرد خوبی نداشتیم و در مقابل آمریکایی ها بسیار خوب دریافت کردند.

وی ادامه داد: اشتباهات زیادی در طول مسابقه داشتیم و به آمریکا کمک کردیم که خیلی راحت به پیروزی برسد. امشب بسیار بد و بی انرژی بودیم و باختیم.

کواچ خاطرنشان کرد: بازیکنان آمریکا به خوبی از توانایی خود در زدن سرویس های پرشی استفاده کردند و ما هم اشتباهات زیادی در دریافت داشتیم.
اخبار ورزشی - فارس