ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش سرمربی بوسنی به شکست برابر آرژانتین



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم ملی بوسنی

 

اخبار ورزشی - سوسیچ: مهار مسی غیر ممکن بود

سرمربی تیم ملی بوسنی گفت: مهار لیونل مسی غیر ممکن بود.

سافت سوسیچ پس از شکست تیمش برابر آرژانتین در نخستین دیدار خود در جام جهانی اظهار داشت: بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا خیلی دشوار است و اینکه بدانیم در نوک خط حمله این تیم بازیکنی مثل مسی حضور دارد کار را سخت‌تر می‌کند.

وی افزود: حضور مسی در یک تیم، آزمایشی برای خط دفاع هر تیمی است. آرژانتین از این پیروزی لذت برد و مطمئن هستم که سایر تیم‌ها را نیز به دردسر می‌اندازد. بوسنی نیز اولین دیدار خود در جام جهانی را تجربه می‌کرد و از این قاعده مستثنی نبود.

سرمربی تیم ملی بوسنی خاطرنشان کرد: مهار مسی کار دشواری است. من سعی کردم در طول 90 دقیقه با تاکتیک‌هایی که به کار گرفتم مسی را مهار کنم اما مهار او غیر ممکن بود. هدف ما این بود تا مقابل یکی از مدعیان قهرمانی این جام مقاومت کنیم و البته موفق به این کار نیز شدیم.

سوسیچ عنوان کرد: به اعتقاد من اگر ما آن گل به خودی را نمی‌زدیم بازی روندی متفاوت به خود می‌گرفت. به هر حال از حالا خودمان را برای بازی روز شنبه برابر نیجریه آماده می‌کنیم.


------------------------------

 

سابیا: نتیجه 2 بر یک عادلانه‌ بود

سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است بوسنی تیم سرسختی نشان داد و نتیجه 2 بر یک برای این دیدار عادلانه‌ بود.

آلخاندرو سابیا سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر بوسنی‌وهرزگوین عنوان کرد:‎ با وجود اینکه در پاره ای از اوقات بازی عملکردمان خوب نبود اما در کل از نتیجه این دیدار راضی هستم.

سرمربی آرژانتین در ادامه عنوان کرد: خیلی مهم بود که بازی را با برد شروع کنیم و در نیمه دوم با ورود ایگواین به زمین تیم ما قدرت تهاجمی بهتری گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به روند بازی، نتیجه 2 بر صفر شاید چندان عادلانه نبود از همین رو فکر می‌کنم نتیجه 2 بر یک برای این دیدار عادلانه‌تر بود.

سابیا همچنین گفت: فوتبال همین است و گاهی اوقات شرایط دشوار می‌شود، خصوصا که بوسنی تیم سرسختی بود. مهم است که در این بازی به پیروزی رسیدیم. نقاط ضعفی داشتیم و باید آنها را پوشش دهیم. اگر اشتباهی هم در این بازی رخ داده، مقصر آن من هستم. 

اخبار ورزشی - ورزش 3

 


ویدیو مرتبط :
واکنش جالب سرمربی آرژانتین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سرمربی آرژانتین به شکست سنگین برزیل چه بود؟



اخبار,اخبارورزشی, سرمربی آرژانتین


 اخبار ورزشی - واکنش سرمربی آرژانتین به شکست سنگین برزیل چه بود؟

آلخاندرو سابیا شکست 7 بر یک برزیل برابر آلمان را نتیجه‌ای "غیر طبیعی" دانست. او همچنین اعلام کرد فوتبال بار دیگر نشان داد که "بی‌منطق‌ترین ورزش دنیا"ست.

به گزارش ایسنا ، تیم ملی برزیل با شکست 7 بر یک برابر آلمان از رسیدن به فینال ماراکانا محروم شد. شاگردان اسکولاری شنبه باید در دیدار رده‌بندی جام جهانی برابر بازنده دیدار هلند و آرژانتین به میدان بروند.

آلخاندرو سابیا، سرمربی آرژانتین که تیمش بامداد پنجشنبه باید برابر هلند به میدان برود، درباره شکست سنگین برزیل برابر آلمان گفت: نیمه نخست این دیدار را به طور کامل دیدم و کمی هم نیمه دوم را تماشا کردم. قطعا نتیجه 7 بر یک نتیجه‌ای طبیعی نیست که در دیدار دو تیم قدرتمند جهان به دست آمده باشد. آلمان تیم بسیار خوب و قدرتمندی است. برزیل نیز تیم خوبی است که میزبان جام‌جهانی است. اکنون آلمان به فینال رسیده است؛ آن هم با نتیجه‌ای که هیچکس انتظارش را نداشت. فوتبال امشب ثابت کرد بی‌منطق‌ترین ورزش دنیاست. به خاطر همین است که فوتبال این همه هوادار دارد و این اندازه ورزش جذاب و پرطرفداری است.

سابیا در پاسخ به این سوال که آیا از شکست برزیل خوشحال شده است گفت: هیچ احساس خاصی ندارم!

سرمربی تیم ملی آرژانتین درباره بازی با هلند نیز گفت: باید به شما بگویم که این دیدار همزمان با استقلال کشور آرژانتین است. همین انگیزه ما را برای این دیدار دو چندان کرده است. می‌خواهیم با اتحاد و صددرصد تلاش در این روز خاص برابر هلند به پیروزی برسیم. نمی‌خواهیم هیچ چیز در این دیدار کم بگذاریم. هلند تیمی است که بسیار سازماندهی شده فوتبال بازی می‌کند. بازیکنان بسیار بااستعدادی دارد و در ضد حملات خطرناک است. شکست در این دیدار خیلی دردناک و سخت خواهد بود. می‌خواهیم به هر طریق جلوی آن را بگیریم.
 اخبار ورزشی - ایسنا