ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش سجادی به استعفای کی‌روش


معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: در موضوع فوتبال فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال موضوع را رها کرده و مدیریت نمی‌کند، باید مدیریت کند و زودتر جمع کند.

خبرگزاری فارس: مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو امروز با حضور نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این مراسم سید محمد فولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، زهرا سروی نائب رئیس بانوان، بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو، فرزان آشورزاده و مهدی خدابخشی عضو تیم ملی تکواندو مردان و اکبر خدابنده لو به عنوان نمایندگان ورزشکاران و تمام روسای هیات تکواندو استان‌ها حضور داشتند.

در پایان این جلسه نصرالله سجادی در مورد استعفای کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: من راجع به مربی خارجی صحبت کنم بهتر است. مربیان خارجی وقتی می‌آیند قرارداد ثبت می‌کنند و بر حسب قرارداد همه موارد آن ها مشخص است. در رشته‌های والیبال، هندبال، فوتبال، بسکتبال و واترپلو مربی خارجی داریم و قرارداد حرفه‌ای دارند و همه موارد در این قرارداد مشخص است. من فکر می‌کنم در درجه اول همه مدعیان خارجی این را می‌گویند. در چارچوبی که فدراسیون قرارداد دارند حرکت کنند. اگر یک زمانی خارج از چارچوب بیایند آن کسی که قرارداد دارد را امضا کرده فدراسیون است. فدراسیون باید دخالت کند و موضوع را مدیریت کند. در موضوع فوتبال فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال موضوع را رها کرده و مدیریت نمی‌کند. باید مدیریت کند و زودتر جمع کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: با توجه به اینکه ما در شرایط حساس هستیم انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در پیش داریم و همه باید تلاش کنیم که نگاه‌ها معطوف به انتخابات شود و حساسیت‌های موجود را به وجود نیاوریم.

سجادی در مورد سرپرستان حاضر در فدراسیون شطرنج و دوومیدانی گفت: معرفی می‌کنیم مسابقات شطرنج چهارم اسفندماه تمام می‌شود و سرپرست را معرفی می‌کنیم.

وی در مورد برگزاری انتخابات کاراته گفت: به زودی با پایان سال زمان ثبت نام انتخابات آغاز می‌شود. مراحل انتخابات نیز باید برگزار شود تا انتخابات انجام شود.

سجادی در مورد حواشی تیراندازی با کمان گفت: بعد از 10 روز گزارش خود را اعلام می‌کنیم اگر ارسال نکنند از سوی دفتر مشترک مکاتبه می‌کنیم تا گزارشات را ارائه کنند. فدراسیون آن طور که به من گفته از سوی کمیته ملی المپیک اقدام خواهد شد.

وی در مورد انتخابات فدراسیون جودو گفت: مسابقات کسب سهمیه تمام شود تصمیم گیری خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
واکنش مایلی کهن و کاشانی به استعفای خاکپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مدیر تیم ملی به شایعه استعفای کی‌روش پس از دیدار با گوام



اخبار,اخبار ورزشی,استعفای کی‌روش

مدیر تیم ملی فوتبال نسبت به شایعه کناره‌گیری کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار با گوام واکنش نشان داد.

افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با برنامه 90 درباره شرایط تیم ملی در آستانه بازی با گوام از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 اظهار داشت: گوام شرایط مناسبی را برای میزبانی ندارد و اصلاً خوب نیست و گرما و بارندگی و مسائل مختلفی که در اینجا وجود دارد مشکل‌آفرین است. آنها از نظر امکانات اصلاً شرایط میزبانی ندارند و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را مقابل این تیم ارائه کنیم.

وی افزود: 2 شب است نخوابیده‌ایم و خواب بچه‌ها تنظیم نشده است فوتبال متفاوت شده و گوام کشوری است که تاکنون در زمینش نباخته است و امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه کنیم و پیروز شویم.

پیروانی درباره شایعه استعفای کی‌روش گفت: تیم ملی شخصی نیست که هر کس بخواهد هر شایعه‌ای را منتشر کند. صعود تیم ملی و حضور در جام جهانی به نفع همه است، آقای کی‌روش کارشان را ادامه می‌دهند هرچند گلایه‌هایی وجود دارد.

وی ادامه داد: ما از 12 مرداد با هیچ کمپانی لباسی قرارداد نداریم و برای بازی مجاز هستیم هر برندی را بپوشیم.

مدیر تیم ملی فوتبال افزود: متأسفانه شایعات در اطراف تیم ملی زیاد است و برخی رسانه‌ها اینقدر با قدرت نوشته‌اند که کی‌روش پس از بازی با گوام استعفا می‌دهد که ما هم باورمان شده است. تیم ملی نیاز به حمایت و تعامل دارد و اینگونه مسائل در شأن تیم ملی نیست و همه باید به تیم ملی کمک کنند.

پیروانی خاطرنشان کرد: شایعه استعفای کی‌روش را قویاً تکذیب می‌کنم چنین چیزی صحت ندارد و کی‌روش با قدرت در تیم ملی ادامه می‌دهد.

اخبار ورزشی  -  فارس