ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش رسمی به شایعات درباره مسی


فدراسیون فوتبال آرژانتین در واکنش به برخی شایعات مبنی بر مصدومیت مسی و احتمال خانه نشینی این بازیکن به مدت 4 هفته، اعلام کرد: مصدومیت لیونل جدی نیست و در دیدار تیم ملی با السالوادور به میدان می‌رود.

خبرگزاری فارس: خبر یا شایعه مصدومیت لیونل مسی امروز در برخی از رسانه های خارجی منتشر شد و به نوعی اردوی تیم ملی آرژانتین و حتی مسئولان و هواداران بارسلونا را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین پس از جدی شدن این شایعه و اینکه اعلام شد وی باید 4 هفته از میادین به دور باشد، دقایقی پیش به این موضوع واکنش نشان داده و به صورت رسمی اعلام کرد مصدومیت مسی از ناحیه پنجه پا چندان جدی نیست و او می تواند در دیدار تیم ملی کشورش مقابل السالوادور به میدان برود.

ستاره بارسلونا که تیمش در دیدار ال کلاسیکو یک شنبه با نتیجه 2 بر یک مقابل رئال مادرید پیروز شد، نگران بود که نکند نیمکت نشین شود و نتواند در مقابل السالوادور و اکوادور در آمریکا حاضر شود.

در هر حال درپی آزمایش های به عمل آمده امروز در درمانگاه واشنگتن، تایید کرده است که این بازیکن 27 ساله هیچ مشکلی با پای راستش ندارد.

علاوه بر اعلام رسمی فدراسیون فوتبال آرژانتین، سایت رسمی بارسلونا در خبری آورده که این بازیکن در مسابقات بین المللی در کنار تیمش خواهد بود.

تیم ملی آرژانتین هم تایید کرد که لئو مسی مجموعه ای از آزمایش ها را در یک درمانگاه خصوصی در واشنگتن به سبب درد در ناحیه انگشت بزرگ پای راستش تحمل کرده است.

تیم ملی آرژانتین دو دیدار با السالوادور و اکوادور را در روزهای هفتم و دهم فروردین در واشنگتن خواهد داشت.

مسی در روز 15 فروردین هم در دیدار تیم باشگاهی‌اش باید مقابل سلتاویگو به میدان برود.


ویدیو مرتبط :
واکنش کثیریان و میکاییل زاده به شایعات جشنواره!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رسمی ایران به انتخاب دوباره اوباما



واکنش رسمی ایران به انتخاب دوباره اوباما

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: افکار عمومی در جهان اسلام و خاورمیانه همچنان منتظر تحقق وعده های رئیس جمهور آمریکا است و تنها اتخاذ رویکرد جدیدی مبنی بر دخالت نکردن در امور کشورهای منطقه را موجب احیاء بخشی از اعتبار از دست رفته آمریکا نزد ملتهای منطقه می داند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش مهر رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، پیام رای مردم آمریکا در انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور را پرهیز از سیاست های افراطی و مطالبه وعده های داده شده مبنی بر تغییر اصولی در سیاست های نادرست و رویکردهای پرهزینه یکجانبه گرایانه و لزوم توجه به وضعیت داخلی آمریکا و معیشت مردم دانست .

وی  بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر احترام به رای مردم تاکید کرد و افزود: واقعیت این است که افکار عمومی در جهان اسلام و خاورمیانه همچنان منتظر تحقق وعده های رئیس جمهور آمریکا است و تنها اتخاذ رویکرد جدیدی مبنی بر دخالت نکردن در امور کشورهای منطقه را موجب احیاء بخشی از اعتبار از دست رفته آمریکا نزد ملتهای منطقه می داند.

مهمانپرست تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در 33 سال گذشته روسای جمهور مختلف آمریکا از هر دو حزب را با اقدامات خصمانه مختلف آنها برعلیه منافع ملت خود تجربه کرده و معتقد است دیوار بی اعتمادی ملت ایران به دولت آمریکا فقط می تواند در پرتو احترام به اراده و حقوق ملت ایران و بازنگری اساسی و عملی در سیاست های نادرست گذشته دولت آمریکا کوتاه گردد و هر نوع ارزیابی از وعده  ًتغییر ً، صرفاً بر اساس سیاست عینی و عملکرد مقامات آمریکا صورت خواهد پذیرفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد: تعامل در راستای تقویت صلح و ثبات جهانی و رفاه ملتها از مبانی ثابت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است و در این چارچوب از نیات و ایده های صادقانه کشورهای علاقمند به تعامل سازنده با ایران استقبال کرده است./مهر