ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش رحیمی به آزادی سیاسی


مدیرعامل باشگاه راه آهن از گفت و گو با رسانه ها خودداری کرد.

کاپ: علیرضا رحیمی پس از پایان جلسه هم اندیشی مدیران لیگ برتری از گفت و گو با خبرنگاران خودداری کرد.

وی فقط در حالیکه قصد ترک آکادمی فوتبال را داشت در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اینکه چه نظری درباره آزادی سیاسی دارد گفت:خوش آمد!

رحیمی در زمان حضور در مدیرعاملی پرسپولیس توسط سیاسی برکنار شد.


ویدیو مرتبط :
درگیری سیاسی رحیمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش"سیاسی"به صحبت‌های رحیمی درباره تهدید به افشاگری



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - واکنش"سیاسی"به صحبت‌های رحیمی

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید از افشاگری علیرضا رحیمی علیه وی استقبال خواهد کرد.

 علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای، صحبت‌های تندی را علیه بعضی از اعضای هیات مدیره انجام داد. مصاحبه‌ای که نشان داد اختلافات رحیمی با حمیدرضا سیاسی و حسین کاظم پور بسیار عمیق بوده و حتی کار به جایی رسیده که مدیرعامل پرسپولیس آنها را به افشاگری تهدید کرده است. رحیمی در بخشی از صحبت‌هایش گفته بود: " این را بار دیگر تأکید می‌کنم اگر وزارت ورزش امروز وضعیت باشگاه پرسپولیس را رسیدگی نکند حرف‌هایی که نباید را می‌زنم و افشاگری می کنم یا برخی از اعضای هیئت مدیره باید بروند".

در همین خصوص حمیدرضا سیاسی در واکنش به صحبت‌های رحیمی گفت: ایشان نظرشان را گفته‌اند ولی من هنوز فرصت نکرده‌ام صحبت‌های رحیمی را مطالعه کنم! مسائلی هست که باید مطالعه و بعد صحبت کنم.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در خصوص اینکه رحیمی او را به افشاگری تهدید کرده است، تاکید کرد: رحیمی حتما این کار را بکند. من از آن استقبال خواهم کرد.

اخبار ورزشی - مهر