ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش رحمتی به شعار علیه بیرانوند


دروازه‌بان تیم استقلال به شعارهایی که هواداران این تیم علیه دروازه‌بان نفت سر می‌دادند واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: نیمه اول دیدار تیم‌های نفت و استقلال به سود شاگردان علی منصوریان به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار در حالی به پایان رسید که در دقیقه 25 مسابقه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی برای تماشای این دیدار وارد ورزشگاه تختی شد و نکته جالب این حضور اینکه کی‌روش در جایگاه ویژه و در چند صندلی آن طرف‌تر از خسرو والی‌زاده، گزارشگر رادیویی این دیدار و مدیر رسانه‌ای سابق تیم ملی مستقر شد که والی‌زاده به حضور کی‌روش هیچ توجهی نکرده و اصلا از جایش بلند هم نشد.

* در جریان نیمه اول این دیدار تماشاگران بارها شعار کی‌روش I LOVE YOU  را سر دادند و حتی با صدا کردن مترجم سرمربی تیم ملی از او خواستند تا به کی‌روش بگوید که هواداران او را دوست دارند.

* با پایان نیمه اول مسابقه بیرانوند از مقابل هواداران استقلال به رختکن تیمش رفت و در حالی که هواداران تیم آ‌بی‌پوش علیه او شعار می‌دادند، گلر نفت در حالی که دستکش نارنجی بر دست داشت به سمت آنها رفته و برایشان دست زد که همین موضوع اعتراض چند باره هواداران استقلال را به همراه داشت.

نکته قابل توجه اینکه پس از شعارها علیه بیرانوند، سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال به سمت هواداران این تیم رفته و از آنها خواست تا شعارها را متوقف کنند.

* در بین دو نیمه تمام نیمکت‌نشینان استقلال و نفت از جمله محسن کریمی که هفته گذشته مصدوم شده بود در زمین مسابقه مانده و به گرم کردن خود پرداخته است.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش رحمتی به شعار هواداران تراکتورسازی علیه پورحیدری + عکس



دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال نسبت به شعار تعدادی از هواداران تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام علیه پورحیدری، واکنش نشان داد.

سیدمهدی رحمتی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «خوشحالم که امروز دل هواداران را شاد کردیم و هم فوتبال را بردیم و هم اخلاق. در روزهایی که همه دم از اخلاق و احترام به پیشکسوت می‌زنند، امروز شاهد اهانت به مرد باشخصیت و مودب فوتبال ایران یعنی منصورخان پورحیدری بودیم و جالب است که مدعیان دروغین اخلاق حتی به خود اجازه ندادند به صورت ظاهری از ادامه شعار علیه بزرگمرد استقلال جلوگیری کنند. به نمایندگی از بازیکنان تیم، این پیروزی را به منصورخان هدیه می‌کنیم. برای ایشان آرزوی تندرستی و عافیت داریم. خواهش می‌کنم از شما دوستان عزیز به کسی فحاشی و بی‌احترامی نکنید.»

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - ایسنا