ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش رحمانی به پیشنهاد ام‌صلال و استقلال



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رحمانی

هافبک تیم تراکتورسازی نسبت به شایعات نقل و انتقالاتی درباره خودش واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، بختیار رحمانی که گفته می شود مذاکراتی را با باشگاه ام صلال قطر انجام داده و با پیشنهاد تیم استقلال نیز مواجه شد، توضیحاتی را در این باره ارائه کرد. او در اینستاگرام خود نوشت:

«من ریشه درخاک دارم برانچه عهد بستم وفادارم.. خوبان من، ای کسانی که بزرگ بودن ما بخاطر وجود شماست. آنچه در این دوفصل بر من و زندگی حرفه ایی ورزشکاریم گذشت بیان ان مثنوی هفتادمن می شود.

 

بخاطر وفاداری و عشق بر قولی که دادم چه حرفا و چه آزارها که بهم نرسید. در آستانه بازی برگشت جام قهرمانان اسیا با النصر تمام تمرکزم رو این بازی و جبران نتیجه بازی رفت برای شادی هواداران تراکتورسازی اذربایجان وایرانه. تصمیم آینده فوتبالیم در پایان خوش این بازی با مشورت گرفتن ازاهل فن و در نظر گرفتن تمام جوانب و شرایط موقعیتم است.

 

چاكریم شاد باشید. هیچ كسی نمیتونه برای آینده من تصمیم بگیره. خواهش می‌كنم توهین نكنید. كاری خوبه که خدا درست كنه.»

 


ویدیو مرتبط :
‫گل دوم استقلال به ملوان نوین توسط بختیار رحمانی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش بختیار رحمانی به پیشنهاد استقلال


هافبک تیم تراکتورسازی نسبت به شایعات نقل و انتقالاتی درباره خودش واکنش نشان داد.

ورزش سه: بختیار رحمانی که گفته می شود مذاکراتی را با باشگاه ام صلال قطر انجام داده و با پیشنهاد تیم استقلال نیز مواجه شد، توضیحاتی را در این باره ارائه کرد. او در اینستاگرام خود نوشت:

«من ریشه درخاک دارم برانچه عهد بستم وفادارم.. خوبان من، ای کسانی که بزرگ بودن ما بخاطر وجود شماست. آنچه در این دوفصل بر من و زندگی حرفه ایی ورزشکاریم گذشت بیان ان مثنوی هفتادمن می شود. بخاطر وفاداری و عشق بر قولی که دادم چه حرفا و چه آزارها که بهم نرسید. در آستانه بازی برگشت جام قهرمانان اسیا با النصر تمام تمرکزم رو این بازی و جبران نتیجه بازی رفت برای شادی هواداران تراکتورسازی اذربایجان وایرانه. تصمیم آینده فوتبالیم در پایان خوش این بازی با مشورت گرفتن ازاهل فن و در نظر گرفتن تمام جوانب و شرایط موقعیتم است. چاكریم شاد باشید. هیچ كسی نمیتونه برای آینده من تصمیم بگیره. خواهش می‌كنم توهین نكنید. كاری خوبه که خدا درست كنه.»